• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maadicken

Har det inte kommit någon rabatt från lindex denna månaden? Eller är det bara jag som inte har fått den tro? Varken i brevlådan eller på mailen...

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • imsel
    maadicken skrev 2011-10-20 21:45:36 följande:
    Har det inte kommit någon rabatt från lindex denna månaden? Eller är det bara jag som inte har fått den tro? Varken i brevlådan eller på mailen...

Verkar vara många som inte fått. Inte jag heller.
    april 09 kom min bebbe
  • anette 81

vad har ni för vantar på era barn nu? tycker dom tunna fingervantarna är för kalla

• Gurkan
    anette 81 skrev 2011-10-21 09:56:28 följande:

vad har ni för vantar på era barn nu? tycker dom tunna fingervantarna är för kalla

Jag har kört på fodrade regnvantar då det varit rätt blött här med men det är knappt de räcker till... 
  • aglili

På mitt lindex hade de vinterjackor till barn för 199 kr igår.

• Gurkan

Jag fick precis ett sms om att det är 20 % på allt i butik i helgen om man visar clubkort!
    Gäller till söndag 

• Skytten75

Vad jag blir besviken. SkrikandesJag har varken fått någon rabatt på sms, mail eller per post på Lindex. Varför är det så?
    Jag har inte fått på H&M heller. Jag som har spanat in flera kläder i butik. Jag som vill shoppa i helgen!!

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Xgirl83
    Skytten75 skrev 2011-10-21 11:41:57 följande:
    Vad jag blir besviken. SkrikandesJag har varken fått någon rabatt på sms, mail eller per post på Lindex. Varför är det så?
    Jag har inte fått på H&M heller. Jag som har spanat in flera kläder i butik. Jag som vill shoppa i helgen!!
    Men det verkar ju räcka att du visar clubkort så får du 20:- på allt.

Jag har flera 50:- rabatter att dela ut, inboxa mig era e-mailadresser om ni är intresserade.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11