• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • imsel
    1 och 1 är 3 skrev 2011-10-23 22:29:12 följande:
    Vet att detta är lindex tråden men ingen som har koll på en HM kod!? Skulle behöva beställa lite från nätet...

Vet inte om nån har nån nätkod.. min går iaf bara att använda i butik.
    Brukar de ens ha koder till nätet?
    Vad jag vet så är det bara "allmänna" rabatter på nätet, tex vissa dagar/veckor då dom har 10% eller nåt på allt om man är medlem.

Jag har ju varit medlem länge men inte haft butik i närheten, och då aldrig kunnat använda nån av rabatterna jag fick hem. Bara bonusen och när det är % för alla medlemmar då.    
    april 09 kom min bebbe
  • Wilmis07

Kod hm 20% på ett köp,gäller bara tills idag!!! ‎9426

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • maadicken

Tack för svaren och för länken med kupongen   Jag fick sms om 20% i helgen iaf men jag hade ju inte tid att shoppa då ändå, så skönt att ha lite längre tid på sig.

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Glittrax

jag vill lämna tillbaka en bebiskofta på lindex, fick 30 % på just koftan och då står inget varunummer under?! men på alla andra plagg på kvittot står det nummer under.. typiskt att just koftan inte har nåt nummer på kvittot! tror ni det går att få tillbaka pengar ändå?

• skrotis78
    1 och 1 är 3 skrev 2011-10-23 22:29:12 följande:
    Vet att detta är lindex tråden men ingen som har koll på en HM kod!? Skulle behöva beställa lite från nätet...
    koderna 1304 och 1825 ger 50 kr rabatt på HM vardera. Fungerar att använda båda på samma beställning.
  • Sians

Någon som råkar ha en 50 kr rabatt över?

• rulltårtan

ingen so vet någon affär som har bra och billigt fleeceset? dagis efterlyste det när han ska sova i vagnen nämligen..

• Xgirl83

rulltårtan: HM har för 99:- per del.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Sophie81
    rulltårtan skrev 2011-10-24 16:13:54 följande:
    ingen so vet någon affär som har bra och billigt fleeceset? dagis efterlyste det när han ska sova i vagnen nämligen..
    Jag hittade fleeceoverall på Stadium för 199 kr. Lite tunn kanske men funkar med en tjockare fleecejacka på.
    Fleeceset finns annars billigt på Åhlens 149 resp 99 per del.
    *har precis varit ute på fleecejakt själv*Flört
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11