• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • t0va
    höstäpple skrev 2010-07-02 23:45:54 följande:
    ¨Tack!
    Men kan ju fortfarande kalla den mörk grå!

Nu får man väl inte länka till blocket, men om man söker på "emmaljunga dark grey"
    kommer det upp en annons och den citykorgen ser väldigt ljus ut!
    Det gjorde mig lite fundersam..
    Jag skulle kalla det för mörkgrå,  för det känns helt klart som  lite åt blyershållet mer än gråa moln ;) 
  • höstäpple
    t0va skrev 2010-07-02 23:59:11 följande:
    Jag skulle kalla det för mörkgrå,  för det känns helt klart som  lite åt blyershållet mer än gråa moln ;) 
    Ser den ut som din gör på bilden så kommer jag nog beställa en sån!

Hm, pratet kanske ska ske i den andra tråden, sorry!
  • jellona0507

Här är min absoluta sista vagn till dottern.
    Scooter 2.0 silver check med matchande parasoll.

Minya 050727 & Engla 070828
  • Alis volat propriis

ÖNSKAR se bilder på syskonvagnarna!! helst TWIN NITRO!!! någon som har??

• eternalstar
    Alis volat propriis skrev 2010-07-14 13:27:49 följande:ÖNSKAR se bilder på syskonvagnarna!! helst TWIN NITRO!!! någon som har??
    Min svarta Twin Nitro med minimizer sittdynor i candy pink..    
    Nu råkade det som jag använder som solskydd hänga kvar på suffletten:/ Tänk bort det!

• Alis volat propriis
    eternalstar skrev 2010-07-15 08:51:42 följande:
    Min svarta Twin Nitro med minimizer sittdynor i candy pink..    
    Nu råkade det som jag använder som solskydd hänga kvar på suffletten:/ Tänk bort det!

tack! just såna bilder jag vill se, hur man kan piffa till en svart vagn! har svårt att "föreställa mig" hur det kan se ut. tänkte också ha färgglada åkpåsar till, brukar det fnnas tygprover i affärerna? jag antar att de  inte har alla 21 färger hemma
  • annakohler

denna vagnen ska vi skaffa heem på lördag är redan våran hihi...
  • CookieDough
    ängeln83 skrev 2010-06-06 10:20:13 följande:
    Underbaraste Ozonen med 3 åring på Buggyboard ståbräda.
    Är det den åkbrädan man kan köpa på Ullared? Sitter den bra? Är den lätt att sätta på och av?
    Har precis köpt min förtsa El (!) ozone lime -10 till lilltösen som är drygt 6 månader och funderar på en ståbräda till min tre-åring.
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5