• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • Sandriks
    mammaveronica77 skrev 2010-10-11 19:13:22 följande:

Min cerox i pro bordeux, äääälskar färgen!!! Svår att fota då den skiftar i färg i olika belysning!  Hade tänkt sälja den men pg av oseriösa köpare så blir den kvar! Och jag är i smyg lycklig över det! (inte gubben då) Har den som komplement till syskon vagnen. Letar matchande footsack och/eller åkpåse nu istället...

Den är döläcker färgen, men SVÅR att fota, men dina bilder var nog närmast hur jag upplever färgen i verkligheten.
    Men den har ju nästan olika färg även om man tittar på den med blotta ögat!
  • Saraia
    Fru T skrev 2010-06-29 17:53:17 följande:

Min nya kärlek
    Är detta färgen candy pink?? gör bilden färgen rättvisa???? URSNYGG JU!!!!
    Två flickor f.-04 och -06, bebis i magen BF 101106
  • Mrs girl
    Saraia skrev 2010-10-12 10:35:25 följande:
    det ser ut som candy pink och färgen stämmer hyffsat, vill minnas att den e något mörkare. men tror inte den görs längre.....???
    Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Fru T
    Saraia skrev 2010-10-12 10:35:25 följande:
    Ja det ä det, den är nog gågot mer lysande på bilden än i vanligt ljus men när solen ligger på ja dåstämmer det rätt bra :) Älskar den!

Vi hade tänkt vänta med Scooter men när dom nya färgerna släpptes så tvekade vi inte då det inte finns en enda färg av dom nya som vi gillar..
  • stor grön drake

Det efterfrågades bilder på andra regnskydd på emmaljunga vagnar, här kommer mitt teutonia allväders skydd först på edge, sen på jet

edge med Teutonia allväders skyddjet med Teutonia allväders skydd
    Sitter riktigt bra på båda två.

Och så bilderna på min "sport Jet" (eller vad man nu ska kalla en City Jet sittdel ovanpå ett Edge sport chassi) med duoliften som åkpåse samt en dark grey ozone footsack. Snacka om blandras

Jet på edge sport chassiJet med stenålders duolift som åkpåse
    light blue Jet med Ozone footsack i dark greylight blue vs dark grey

• Mrs girl

så här så det ut i våran quadrolift förra vintern. (everest sovsäck)
    efterfrågat i prattråden

• Mrs girl

nu e jag här igen med mina bilder Skrattande ville bara visa va fint det blev med nya åkpåsen från buppa brand

• Fru T

lägger in en bild på dotterns scooter 2.0 i candy pink med svart fotsack och fårskinn i sufletten är reklamerad då den inte stannar i utfällt läge å jag har en ny att hämta ut
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5