• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • annakohler

snygg vill med ha men ej sambon

• Uliise

Först en bild på min egen City cross med city korg i färgen Pro Forest, hänger en skötväska i camo beige på styret. Nedan ser ni vagnen jag lånade i Örnsköldsvik härom veckan, en Mondial liggdel på ett Edge sportchassi.

Majken 100421
  • Mrs girl

Nu har vi äntligen fått hem våran scooter efter alla förseningar. är så nöjd med den och det e lillan också tror jag. Skrattande

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Mrs girl
    annakohler skrev 2010-10-08 21:20:00 följande:
    jisses vad snygg scooter
    tack Skrattande
    Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Sissi82
    Mrs girl skrev 2010-10-08 21:08:51 följande:
    Nu har vi äntligen fått hem våran scooter efter alla förseningar. är så nöjd med den och det e lillan också tror jag. Skrattande

SKIt snygg! sån ville jag med ha! men orkade inte vänta som sagt.. blev en i pinkcheck istället... nöjd med den med
    Mamma till två prinsessor♥
  • Sandriks

oops fel knapp, hade ju fler bilder på pärlan Drömmer

Slänger in några bilder på min CC med Citykorg i Pro Bordeaux! Mitt vrålåk, fyfaaasen vad nöjd jag blev när jag fick klicka på den här hemma!

På denna bild ser man liite bättre hur färgen egentligen ser ut. Min är inte lika ljus som Quadroliften högre upp i tråden ser ut att vara, utan denna bild är hyfsat rättvis för min citykorg, liiite för mörk kanske.

• mammaveronica77

Min cerox i pro bordeux, äääälskar färgen!!! Svår att fota då den skiftar i färg i olika belysning!  Hade tänkt sälja den men pg av oseriösa köpare så blir den kvar! Och jag är i smyg lycklig över det! (inte gubben då) Har den som komplement till syskon vagnen. Letar matchande footsack och/eller åkpåse nu istället...

• mammaveronica77

En bild från andra sidan!
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5