Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

BamMyMan skrev 2010-03-07 16:43:51 följande:
    Måste fråga, jag har beräknat "nedsläpp" om cirka 3 veckor, behöver jag ha en åkpåse...?
    Just nu....som vädret är så är ju en åkpåse bra. Är det helt nödvändingt, nej. Du klarar dig med ett tjockt täcke. Den nya åkpåsen har redan kommit i flera färger och den gamla reas ut av vissa butiker så du har chansen att fynda en åkpåse just nu. Så det är kanske inte så dumt att slå till.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    daniels baby skrev 2010-03-07 09:42:09 följande:
    nån som vet när syskon vagnen väntas komma??det blir nämligen syskon för oss i höst om allt går som det ska=)....
    2011. Inget detta året.

Tyvärr.
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-08 07:59:50 följande:
    Hej hej! Får väl lägga till mig i denna tråd då jag precis har bokat en helröd bugaboo cameleon =) superläcker vagn!
    Välkommen!! Det är en rätt ovanlig kombination men ack så snygg!
  • Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-08 08:13:11 följande:
    Tack tack! Jaså? Det trodde jag inte =)Heter din dotter Molly? Min dotter hette det sina tre första månader men gillade det inte och bytte ^^Stod i val och kval mellan en Cresent diva och en Bugaboo cameleon men stötte på en vän som provat divan på sin dotter och avskydde den. Går själv från att ha rn BRIO Sing nu till Buggan.
    nej, det är en Odd Molly blogg....dottern heter ngt helt annat
    Du gör nog ett bra val! Vill gärna se bilder.
  • Stargirl
    Monster tjejen skrev 2010-03-08 11:20:37 följande:
    Copy paste
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-03-08 12:14:21 följande:
    Om man har mac då? Hur gör man då???
    Skyll dig själv....macar är ju så komplicerade....hata
  • Stargirl
    daniels baby skrev 2010-03-08 12:54:23 följande:
    hmm ok, det handlar om min swift som e därifrån dock å som ahr gått sönder.... dom svarar inte när man ringer...
    De har gått i konkurs. Så du får nog vända dig direkt till leverantören av Mountan Buggy.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2010-03-08 13:35:43 följande:
    Har de? Vad tråkigt.
    Jep. Konkurs.....ja trist.
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2010-03-08 15:13:34 följande:
    Någon som reklamerat sitt chassi hos Bonti i Stockholm? Hur länge har det dröjt innan det nya chassit kommit?
    Jag tror inte det går att säga genrellt. Det beror väl på hur snabba Bonti är på att skicka in reklamationen, hur snabba Bugaboo är på att svara och hur utförligt Bonti beskrivit felet och om de skickat in all info som behövs
  • Stargirl
    LirreT skrev 2010-03-08 15:47:23 följande:
    Hej alla experter!Jag har en liten fråga angående lås till CamHar försökt googla och söka i trådar hit och dit men hittar ingen bra info.Så hur har ni löst det med att kunna låsa era vagnar, vad jag har förstått är de ju rätt så stöldbegärliga och jag vill inte bli av min fina vagn om jag måste lämna den utom synhåll någon gång. Så har ni tips och råd om hur man bäst kan låsa den och med vad för typ och lås vore jag evigt tacksam!
    http://www.safeman.nu/

Är mitt bästa tips.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21