Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

SaraSelinda skrev 2010-03-27 08:37:00 följande:
    Måste få fråga bara, jag köpte min förra vagn på toddler och fick 500 kr att handla annat för, kan man handla saker från Bugaboo? Tänkte mer om det var så att man inte fick handla vad man ville.
    Fråga dem du kan iaf inte dra av summan på själva köpet.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-03-28 22:23:59 följande:
    Jag spottade en kändis med bb igår :O) Tror hon heter Josefin Sundström (blond kort har väl haft barnprogram till melodifestival tror jag) hon hade en cam med grå bas, orange canvas topp samt en PF åkpåse som såg ut som ett pusselnästan :O) Någon mer som kändisspottat?
    Jep, Tommy Körberg med en rosa Bee i helgen och Alex Shulman med en röd Bee för en vecka sedan.
  • Stargirl
    Soppa skrev 2010-03-29 18:24:40 följande:
    Kan man ha uv skyddet till en bee när sufletten är på ?
    Jadå, funkar utmärkt.
  • Stargirl
    Soppa skrev 2010-03-30 17:29:40 följande:
    Jag gråter (nästan) iaf beställde rosa sufett från pramworld och får mail av dom nu att den är slut, Vart hittar jag en rosa eller någon annan färg utom khaki på rea helst.
    Kidzshop.se
    toddler.se
    kopbarnvagn.se
    bugababy.se
    bonti.se

kolla dessa....vet ej om det är rea dock.
  • Stargirl

Weeee.....Bee + kommer till butikerna kanske redan på skärtorsdagen. Väntar ivrigt. Kanske får jag en ny vagn till påskhelgen. {#lang_emotions_heart}

• Stargirl
    Srandra skrev 2010-03-30 22:29:51 följande:
    en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
    Om du tycker den passar så passar den. Jag tycker väl inte att det är en perfekt kombo....men det är bara min åsikt
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2010-03-31 21:22:01 följande:
    Måste fråga en sak. Har sett att det har blivit rost på "navet" på framhjulen på utsidan av hjulet...på den där silverpluppen som sitter i mitten. Vagnen började rulla i september 09 och har inte varit använd mer än 5 gånger mellan december och mars. Ska det vara såhär eller vad tror ni kan ha hänt. Just vagnen förvaras inomhus.
    Navet är gjort av järn. Har du torkat av hjulen efter att du kommit in? Det är en normal kemisk reaktion när vatten och ofta salt från vägarna möter järn. Du får lätt bort det. Ta stålull och antingen vinäger eller faktiskt cocacola funkar oxå bra just för det. Vi har just gjort samma sak på yngsta sonens cykel.

Det spelar ingen roll om du kört vagnen en gång, det kan bildas rost om saltet och vattnet sitter kvar och fräter.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2010-04-01 08:52:24 följande:
    Jag har sålt min Cam. Men hittade den här istället jag tänkte pröva.Tycker den är sååååå fin!
    APRIL APRIL hehehehhe
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21