Inlägg från: SaraSelinda |Visa alla inlägg
  • SaraSelinda

Bugaboo-tråd nr 21

Hej hej! Får väl lägga till mig i denna tråd då jag precis har bokat en helröd bugaboo cameleon =) superläcker vagn!

• SaraSelinda
    Stargirl skrev 2010-03-08 08:08:57 följande:
    Välkommen!! Det är en rätt ovanlig kombination men ack så snygg!
    Tack tack! Jaså? Det trodde jag inte =)

Heter din dotter Molly? Min dotter hette det sina tre första månader men gillade det inte och bytte ^^

Stod i val och kval mellan en Cresent diva och en Bugaboo cameleon men stötte på en vän som provat divan på sin dotter och avskydde den. Går själv från att ha rn BRIO Sing nu till Buggan.
  • SaraSelinda
    Stargirl skrev 2010-03-08 08:30:07 följande:
    nej, det är en Odd Molly blogg....dottern heter ngt helt annat Du gör nog ett bra val! Vill gärna se bilder.
    Haha ok!

Ska fixa så fort jag fått vagnen =)
  • SaraSelinda

Oj då, jag som får min Bugaboo i nästa vecka, men köpt den i butik?

• SaraSelinda

Jag undrar också vad ni andra har för skötväskor!!

• SaraSelinda

Ahaa! Nä jag har väl tänkt köra någon budgetvariant-väska =P någon som har förslag? Använder ofta väskan som övernattningsväska också så vill gärna ha en rymlig.

• SaraSelinda

Läder i 20 Liter kostar 2720 kr. De andra 15 Liters kostar 1090 kr. =)

• SaraSelinda

Hm, min dotter på 4månader brukar sova över hos min mamma en natt och i väskan behöver det få plats:

3 bodysar
    3 byxor
    MAM-nappflaska
    Burk med ersättning
    Leksaker (ett par stycken)
    En liten termos

Nu har jag en Totebag från BRIO och det är verkligen "precis" så det får plats, men funderar på att köpa en "vanlig" väska istället eftersom den är lättare att kombinera med vanlig väska när man behöver, eller?
    Men hur rymlig är Bugaboos gentemot Totebag?

• SaraSelinda
    imsa skrev 2010-03-09 21:41:38 följande:
    oh den svarta bb väskan i svart skinn tycker jag är så snygg men alldeles för dyr. var en på tradden innan men jag glömde buda =/ 2700 är lite för mkt för en skötväska...tycker jag iaf =)
    Den är SJUKT snygg, men som du säger alldeles för dyr för en skötväska, men iof ser den ju inte så ut, så den skulle ju passa att använda som vanligt också =)
  • SaraSelinda

GUD! Jag är nästan NERVÖS för att hämta ut vagnen i början på nästa vecka!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21