Bugaboo-tråd nr 21
Sitter här och skrattar åt hur sjutton man ska komma åt varukorgen när man har liggdelen monterad? Vill ju inte direkt montera ner halva vagnen för att på affären kunna lägga toapapper eller blöjpaketet där ^^
Jag känner INGEN connection med vagnen, fråga mig inte varför, har ingen aning!
Eller så kanske det beror på att den inte har sele? Att styret/handtaget är ruckbart? Handtaget som man bär liggdelen med är ruckbar? Regnskyddet går inte över hela vagnen? Man kommer knappt åt varukorgen ÄVEN om man vippar lite på liggdelen? Ser så oskyddad ut vid en kall vinter?
Snälla övertyga mig om att denna är bättre än en vanlig tråkig EMMALJUNGA! =(
Fröken Småland, skrev ett svar till dig, men det verkar vara något fel på FL för har försökt skriva i flera trådar och flera gånger här men ibland bara försvinner inläggen.
Finns det sele till sittdelen? Det var det jag menade.
Jag gick från en BRIO Sing med STOR varukorg där jag fick plats med hur mycket som helst, så självklart blir det väl ovant, samt att jag har lite problem med att lyfta liggdelen med dottern i så går det ju inte heller att vända varukorgen när man är och handlar.
Min dotter är snart 5 månader och vill snart sitta, så vill ju ha sele, annars kan det ju vara livsfarligt.
Alltså jag är SÅLD på min älskade bugga uteseendemässigt, men sedan tänker jag till vintern då den är rätt oskyddad, hur funkar det? Då passar ju en Emmaljunga-vagn bättre.
Usch, har så mycket frågor!
Tack för er hjälp, ni är underbara!! <3
Är en annan sak jag tänkt på lite; om det blir en sådan vinter som det var 2009/2010 nästa år, hur skyddar man bäst en 1åring då i vagnen? Ska man ha regnskyddet på då som "vindskydd"?
2 år tror jag garantin är!
Vad är det för "bas k" som ni pratar om? =)