Inlägg från: SaraSelinda |Visa alla inlägg
  • SaraSelinda

Bugaboo-tråd nr 21

Måste få fråga bara, jag köpte min förra vagn på toddler och fick 500 kr att handla annat för, kan man handla saker från Bugaboo? Tänkte mer om det var så att man inte fick handla vad man ville.

• SaraSelinda

Ursäkta min dumma fråga nu då, men har faktiskt inte granskat vagnen SÅ noga.

- Vart sitter det där gummit ni pratar om? Hur vet jag att jag har ett sådant? Vagnen är inköpt ny mars -10

• SaraSelinda

Måste bara säga att nu har jag pimpat min vagn med en björn borg väska som skötväska!! =P ska ta bild någon dag, men min dotter är väldigt sjuk så hinner inte så speciellt mycket, nu blir det diska och sedan krypa ner hos henne!

• SaraSelinda

SödeSara - Vad har du valt för färger? =)

• SaraSelinda

SödeSara - Låter ju skit snyggt! Jag har en "vanlig" cameleon inköpt mars -10. Röd bas med svart fleece suflett =P Men fick bara det svarta då det röda var resterat, det ska alltså bli en HELRÖD vagn =) Ska nog köpa mig den röda PF =P

• SaraSelinda

Jag drömde inatt att min vagn fick glidande handtag, usch! Kanske är denna 40garders feber som busar med mig ^^

• SaraSelinda

Måste säga att mina bromsar är SÄMST! Åker jag buss så rör vagnens små hjul ändå på sig, och inte lite heller! =( livsfarligt! Jag drar åt så mycket jag kan, så det är inget med det.

• SaraSelinda

- Hade en BRIO Sing innan med svängbara framhjul och det hände ALDRIG att vagnen rörde på sig som buggan gör nu.

- Finns inte remsor på alla bussar.

- Jag släpper ALDRIG vagnen utan håller i den ordentligt, annars vet man aldrig vad som kan hända.

Då måste jag ha skaffat fel vagn då om jag ska behöva låsa och låsa upp framhjulen hela tiden då jag åker buss minst 4 gånger per dag. BRIO Singens framhjul rubbades inte när man åkte buss.

• SaraSelinda

Hur ser man skillnad på frog och cameleon?

• SaraSelinda

Nu har jag beslutat efter många om och men att min fina Bugaboo Cameleon -10 ska säljas! Varken jag eller dottern trivs bra i den eller med den, så det var ganska givet att den ska ut på försäljning. Och fråga mig inte vad jag ska köpa istället, det har jag INGEN aning om ^^

• SaraSelinda

Nu är Bugaboon såld och jag får hoppa in i Emmaljunga-tråden istället ^^ kram på er alla!

• SaraSelinda

Straw2008 - Grattis till dottern!

• SaraSelinda
    straw2008 skrev 2010-04-13 21:51:46 följande:
    Tack ! du är alltid välkommen tillbah´ka, får man locka med en bee månne??
    Haha, kan vara det som skulle få mig tillbaka senare ^^
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21