-
Samma sak hände med min bruna åkpåse nu senast jag tvättade den, och då tvättade jag den ändå ut och in som alltid. Undrar om man kan reklamera en sån sak, någon som gjort det?mallan brallan skrev 2010-03-07 10:41:17 följande:Ett tips är att vända den ut å in när du ska tvätta den! Jag hade nämligen en brun påse där märket blektes!!! Å var varsam när du väljer tvättprogram... -
Det skall väl inte vara någon skillnad i storleken? För du menar inte iPad va? Det hade varit något att fästa på handtagetKatjan skrev 2010-03-07 11:22:50 följande:iphone hållarna till bugaboo som kommer april kan ju inte passa de nya mobilerna som kommer i sommar?
-
Fast man måste ju kunna våga tvätta sin åkpåse! Jag funderar på om jag inte skall ta och reklamera min innan garantitiden gått ut.LR75 skrev 2010-03-07 19:48:03 följande:vilket skit...då funderar jag på om jag ska strunta i att tvätta locket då det inte har några mjölkfläckar...bara "botten" som fått några. locket kan jag torka av och så tvättar jag den när det blir panik i såna fall.måste man ju helt klart kunna reklamera, så ska det ju inte vara tycker jag. -
Du vet att alla har plus nu va, och kan lägga in bilder på FL?Monster tjejen skrev 2010-03-07 20:56:42 följande:Någon som vill hjälpa mig att lägga in en bild på min vagn i bildtråden?mamapapa.blogg.se/images/2010/p1010979_772309...Ny sydda sufletten är på :) -
Det låset har jag, är jättebra! -
BabyA20: låter som att det är det äldre fästet på ditt parasoll. Det är anpassat för att sitta på ramen, inte på chassit. Hoppas du får det på plats
-
sok: du behöver inte oroa dig för barnets rygg. Det är faktiskt först när benen är böjda som ryggen vilar ordentligt, det är t ex så man lägger långtidssjuka patienter. Min pappa låg i respirator i flera veckor och då låg han faktiskt med ganska exakt samma vinkel som Buggans mellanläge eller möjligen något lägre.
-
Shoegirl: Det efterfrågas då och då möjlighet att kombinera de olika färgerna på Cameleon. Du kan väl lägga in den här länken någonstans i din blogg så den är lätt att hitta?
http://legacy.bugaboo.com/extra/colorchooser/dealers/cameleon_en.php -
Vad kul det skulle vara att se och känna på en kopia för att jämföra.
-
Ouch med tanden
Är det någon mer än jag som blir provocerad av de sexton auktioner med sufflettmönster som ligger på Tradera?
Kommer inte nya Bee snart??? *stampar otåligt med foten*