SaraSelinda skrev 2010-03-17 11:24:25 följande:
Jag känner INGEN connection med vagnen, fråga mig inte varför, har ingen aning!Eller så kanske det beror på att den inte har sele? Att styret/handtaget är ruckbart? Handtaget som man bär liggdelen med är ruckbar? Regnskyddet går inte över hela vagnen? Man kommer knappt åt varukorgen ÄVEN om man vippar lite på liggdelen? Ser så oskyddad ut vid en kall vinter?Snälla övertyga mig om att denna är bättre än en vanlig tråkig EMMALJUNGA! =(
De flesta av de anledningarna som du räknar upp är ju en vanesak, men såklart också en smaksak. Många gillar ju gamla gedigna Brio-vagnar med supergung (inkl jag själv, här ute på landet till en liten bebis). Och då slipper man ju alla ruckbara delar (som på Buggan alltså
är fjädringen). Men vill man ha en bra allroundvagn så går det totalbort för min del. Ingen sele? I liggdelen menar du då va? Går ju att köpa en vanlig sele och sätta fast, jag köpte en sån till en annan vagn för kanske femtio kronor. Men om barnet kan sitta så skulle jag nog hellre byta till sittdelen för även den har ju fullt liggläge. Varukorgen kommer man inte åt på ett bra sätt under hela liggvagnstiden, tyvärr.
Skittråkigt att du inte gillar vagnen, hoppas den "växer" eller att du får ett bra pris för den och kan köpa dig något som passar dig bättre