Bugaboo-tråd nr 21
funderade på samma sak...
funderade på samma sak...
oh den svarta bb väskan i svart skinn tycker jag är så snygg men alldeles för dyr. var en på tradden innan men jag glömde buda =/
2700 är lite för mkt för en skötväska...tycker jag iaf =)
mailade bb häromdagen om mitt problem med flärpen som inte låser ordentligt. jag är sååå otålig, jag vill ha svar direkt. hur lång tid kan det ta och få svar tror ni?
letar och letar på kidz men hittar ingen liggdelsbas hos dom? är det någon som vet vart man kan köpa det och till vilket pris?
kan man plocka bort bee suffletten helt?
vi köpte vår bee som komplement till cam i december. sedan dess har vår tjej vuxit så mkt att sitter hon i been och man ska fälla ner suffletten tar den emot för hennes huvud är ivägen =/
och hon är bara 2 år ...
fick det nya chassit från bb idag. de skickade ett på nåder kändes det som, dte är vårt 5:e chassi på 2 år.
Så nu är frågan...sälja camen med det nya chassit och köpa ny om det skulle bli syskon i framtiden?
Kläckte idéen för min svärmor, hon tyckte jag var helt out of mind om jag köpte en cam igen eftersom vi haft så mkt problem. men jag ÄLSKAR vår vagn och bara för min sambos syskon valt annan vagn och den fungerat utan problem betyder inte det att den är mer funktionell än camen. min åsikt =)
puffar lite för min fundering/fråga om att sälja och köpa ny eller behålla?
fick det nya chassit från bb idag. de skickade ett på nåder kändes det som, dte är vårt 5:e chassi på 2 år.
Så nu är frågan...sälja camen med det nya chassit och köpa ny om det skulle bli syskon i framtiden?
är så rädd för att det ska bli samma karusell igen med detta nya chassit också och vad är det som säger att det inte blir det med en ny cam. fast den svarta är så läcker att man kanske kan stå ut med det ;)
vi ska utomlands i juni och undrar om det är många som tar med sin bee eller har ni en paraplysulky el likn med er?
KAn man ta been utan transportbag?
Behöver man betala extra för att ha vagn med sig eller hur funkar det?
Vår bee strular med sitsen. Är den uppfälld efter att ha legat i bilen tex och man ska fälla ner sitsen så hakar den i på ena sidan så man får ta en nyckel för att inte bräcka sönder den. Vilket är smått pinsamt på stan kan jag tycka. Fler som har det problemet? Vagnen är från sommaren 07, är det då den "smala smala" varianten av bee?
Många frågor känner jag... sorry!
puffar lite för mina frågor... ;)
Ni som tar med been på solsemesterresan, fraktar ni den utan eller med transportbag?
Eller kanske väljer ni annat vagnalternativ som sulky?
Vad rekomenderar ni?