Bugaboo-tråd nr 21

vi har en bee som vi kör med för tillfället. camen väntar på kommande bebbe.
undrar hur många kilon bee'n klarar av? Vår tjej har rusat upp i längd och vikt. Vad ska man ha för "sulky" eller lätt vagn om inte bee'n funkar?
nu kommer snart bebis och jag vill ha en blå liggdel till min cam, finns det?
sen behövs en ny skötväska inhandlas och jag har spanat på ju-ju-be all med deras hängen. funkar den till camen? eller ska man kanske ha en annan ju-ju-be modell? vilken frg passar bäst till grå bas och svart topp, eller gråpbas och blå top? (vill gärna ha blå liggdel om det finns). Har också röd topp.
vilka butiker på nätet säljer ju-ju-be? eller ska man beställa från staterna?
finns det någon som har en bild på en cam med liggdel och som har en elodie åkpåse i?
någon som har den nya bugaboo bag? i canvas eller läder? erfarenheter? hur sitter den på vagnen? tycker axelbandet är så brett...
behöver ny skötväska och tycker den är rätt snygg. men vill gärna ha lite input innan :)
Det är de två jag velar mellan. Men då jag eg inte är ett större fan av skötväskor så blir jag lite snål. Därför lutar det åt den svarta i canvas. Men hade velat ha en annan kontrastfärg ist för orange... Typ röd :)
undrar om det är lönt att lägga ut bee'n till försäljning på blocket nu när det finns bee+ ?
vår tjej är inte så intr av att åka vagn, på sin höjd syskonvagnen och ståbrädan på camen ibland. det tar liksom emot så jag älskar våra buggor.
hej på er!
frågan jag tänker ställa har säkert ställts innnan men jag har nog missat svaret :(
är det någon som beställt från babytrader? om, funkade det bra?
är det någon som beställt ifrån babytrader? om, kna ni rekomendera det?
Hjälp! =)
Vi köpte vår Bee när dottern var äldre ca1½-2 år, så jag vet inte hur tidigt man kan börja använda Bee'n?
När började ni använda era? Alltså hur små var era barn?
TACK för era svar om när man kan börja med Bee.
Vår son är nu 5 månader och jag är för lat för att klä om "camen" till sittdel bara för att testa om han gillar det så jag tänkte testa Bee'n... ja, jag vet det är inte samma sak..men jag börjar kanske där. Min förhoppning är att han gillar den för tanken är annars att sälja been. Men jag älskar mina vagnar och kan inte skiljas från dom.... ;)
finns iphonefästet att köpa någonstans fortfarande?