• imsa

Bugaboo-tråd nr 21

tack för svar.

får kolla med flygbolaget om det där airshellet som du nämner. Kan tycka det känns lite mkt pengar att köpa en transportväska, men man kan ju köpa en och sedan sälja den igen... ;)

fler erfarenheter från någon annan?

Joddan skrev 2010-04-25 22:02:14 följande:
    När jag reste med Bee så missadebjag att boka transportväska på flygplatsen (en vecka innan, de sa inte detta till mig). Så den fick åka i plastpåse. Jag var livrädd och sa till pack-personalen hur de skulle behandla min pärla :0). Men det gick fint! Men inget jag rekommenderar pga nerverna :0). Hyr ett airshell på flygplatsen. Kostar en hundring eller två...
  • imsa

verkar som om man "samlat" prylar från olika sajter runt om i från olika länder för att få bästa pris? tolkar jag det rätt då?

Xst skrev 2010-04-25 22:21:52 följande:
    Lustiga priser?
  • imsa

hej,

ska ut och resa och funderar på att ta med vår bee. vi har den gamla been. någon som vet om den väger lika mkt som den nya? hittar nämligen inga viktuppgifter längre på den gamla.

jag upplever att vi inte kan ställa ryggen så rakt i vår bee, tjejen liksom halvligger när den är som mest uppfälld. ska det vara så?

• imsa

mallan brallan har bilder i sitt galleri till den gamla been. vet dock inte om det går till den nya...

livet från ljusa sidan skrev 2010-05-25 18:42:41 följande:
    Vem var det som hade flyttat selen på been? hur gjorde ni? jag tycker det känns så konstigt obekvämt med att den sticker ut i ryggen.
  • imsa

någon som hyrt airshell (www.airshells.com/) till bee när ni varit ute och rest? vilken stl ska man ta?

sorry, Fröken småland, såg inte att du redan svarat angående selen till been.

• imsa

skulle behöva lite hjälp.

vart kan man finna extra parasoll- eller muggfästen till bee? som kan leverera denna vecka som kommer, innan fredag?

• imsa

straw2008 och sjukhusmamman, TACK! Ska kolla med bonti. Bor dock i de södra delarna av landet och här har bonti slagit igen.

tack, tack!

• imsa

gamla färger till cameleon, det går bara att få tag på på begagnatmarknaden va?
    bugaboo själva har inget sådant man kan köpa direkt av dom?

• imsa
    Kajsan skrev 2010-06-27 21:59:37 följande:
    Vilka gamla färger menar du? Om det är någon som har utgått, tillexempel grön fleece typ så hör med återförsäljarna.
    Ofta finns det kvar på lager.
    den gamla blå färgen tänker jag på. den som är klarare i färgen än den marina. men om jag inte har fel så är väl det flera år sedan den försvann ur sortimentet så chansen att den ska finnas hos ngn åf är kanske liten. men frågar man inte får man inget veta, så det kanske ska skickas lite mail...hehe :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21