Inlägg från: Läängtar |Visa alla inlägg
  • Läängtar

Bugaboo-tråd nr 21

Hoppas det är ok att skriva här, tänkte fråga om ett litet råd :)

Vill byta min svarta suflett nu så att den inte ska bli solblekt.
    Vill ha offwhite, men skulle ni köpt den vanliga sufletten eller sommarsufletten?

• Läängtar
    Fröken Småland skrev 2010-05-08 16:26:09 följande:
    Den vagnen som du länkar till har ett chassi med glid-risk. Så som andre ägare så har du inga garantier och det är alltid en risk man tar. Ser fin ut annars.
    Hur vet man om man har ett chassi med glidrisk?
    Jag har en begangnad och den ska enligt säljaren vara köpt våren -09.
  • Läängtar

Åhhh va jag är arg! Varning för Iphone hållaren säger jag bara!!!
    Min Iphone är trasig för den lossnade och ramlade i marken på promenaden idag..

• Läängtar
    Joddan skrev 2010-05-11 17:39:20 följande:
    Är det sant!!! Fy vad dåligt, borde ju få en ny från bugaboo...
    Jag har ringt affären där jag köpte hållaren och dom skulle kontakta Bugaboo och ringa mig efter det... Får se vad dom säger! Hoppas verkligen dom ersätter den :(
  • Läängtar
    MiniM3 skrev 2010-05-11 19:18:19 följande:
    Ja jag ger verkligen ut en varning!  Använd inte!
    Jag med!
  • Läängtar
    imsel skrev 2010-05-11 23:03:00 följande:
    Hallåj allihopa Har en liten fråga till er.Ungefär hur stora/långa barn får plats i en bugaboo cemeleon eller gecko (visst är det dom som är ungefär likadana)?Har en teutonia spirit s3, men sonen som är 1 år kommer nog inte sitta bra i den om han växer mer Så jag funderar på att sälja den och köpa en begagnad bugaboo istället, om den nu räcker längre förstås.
    Jag bytte min Spirit s3 för en månad sen, har nu Cameleon :)
    Iförsig bytte jag för att liggdelen var så liten och för att Camen är mycket snyggare!
  • Läängtar
    Xst skrev 2010-05-12 08:35:15 följande:
    jag förstår inte hur man vill ha sin telefon på vagnen. Jag vill ha den på MIG. Dvs i min ficka, handväska eller i sin hållare på armen. Skulle aldrig våga sätta en 6-7000 kr telefon i en plastbit på min vagn
    Är jag bland folk har jag också haft telefonen på mig.
    Men det var bekvämt på promenaderna när man samtidigt hade musik på i mobilen.
    och säljer man en produkt ska den ju hålla, oavsett material.
  • Läängtar
    Sofia8 skrev 2010-05-12 09:13:33 följande:
    Vi har oxå Iphone hållaren. Den funkar fint hos oss Men min bror har en affär där de bla säljer tillbehör till Iphone. Skal och man kan pimpa sin Iphone med typ klistermärken. Han har dagligen kunder som säger att just produkten de köpt hos honom har skadat mobilen. Men harn är aldrig ansvarig för det. Det var en gång en kund som hade köpt ett klistermärke som man sätter på baksidan. När kunden tog loss den lämnade den en klistrig hinna som inte gick att ta bort. Men det är inte återförsäljarens ansvar....konstigt det där. Men jag tror knappast man kan kräva en ny mobil även om den lossnat. Bugaboo kommer alltid att hävda att produkten använts fel av kunden....
    Det kanske dom hävdar, men konstigt då man endast satt fast den i hållaren och hela telefonen lossnar ur silikonhöljet när man är ute och går. Men dom kan ju alltid säga att jag gick för fört..haha

Man kan ju hoppas att inte andra råkar ut för samma, för så mycket pengar en Iphone ändå kostar!
  • Läängtar
    Sofia8 skrev 2010-05-12 09:31:54 följande:
    Visst är det så. Men jag tvivlar starkt på att du får ngn som helst ersättning. Jag har aldrig upplevt att min Iphone är på väg att pluppa ur. Men det kan ju hända om man ex går på kullersten, stöter till vagnen lr liknande. Hoppas du har drulle extra på din hemförsäkring. Den har hjälpt oss flera gånger
    Ja det har jag ju faktist :)
  • Läängtar
    Xst skrev 2010-05-12 09:47:25 följande:
    Ska man ens ha silikonskalet på om man fäster den i hållaren? Ska man inte ha telefon direkt?
    Själva höljet till hållaren är ju i silikon
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21