Bugaboo-tråd nr 21
Finns det nån "regel" om att barnet måste ha passerat en viss ålder för att byta från ligg till sitt delen?

Du vet inte mer? Jag har kollat lite på nitro city, men det är klart att en bugga till är ju inte fel:)Åhhh jag är i valet o kvalet.. Ska jag sälja min Cameleon? Vi har ju en Bee+ som vi ALLTID använder, sedan den införskaffades har vi inte använt Camen en enda gång! Så den bara står här hemma och ser fin ut och tar massa plats.
Men va tror ni kommer jag ångra mig till vintern när jag kommer behöva en annan vagn är Been?? Funderar på om jag kanske ska skaffa en Frog istället och ha som extravagn istället? Men går den att ha med vinterhjul på?
Hur mycket ska man lägga ut en -09 Cameleon för??
Det som kommer ingå är mörkgrå bas med svart canvas topp.
Offtwhite toppset NYTT
Orange sommarsuflett canvas NY
Vinterhjul
Uv-skydd
1 extra sittdelstyg orange fleece
Mugghållare NY
Vad är ett rimligt pris tycker ni, 7000:- ??
(Detta är ingen annons, behöver endast råd :) )
Hej alla experter :)
Vi har precis impulsbokat en resa till mallis, och nu måste jag veta vilken transportväska jag kan ha till min bee+. funkar den gamla bee väskan?? Vill inte investera i en helt ny, utan hitta en på blocket begagnad.. Annars kan vi lika gärna ta med våran Maclaren sulky som man inte behöver va rädd om. Men sonens favvo är ju been så det vore ju kanon o få med den.
Nån här som skickat en frog och vet billigaste sättet att skicka?
Bohusbebis: tack! :)
Vet nån här vart man kan köpa endast suflett förutom hos kidzshop? Där va nämligen rosa slut och det är den jag är ute efter.
Joddan: Visst är det du som har donkey och frog? Är du nöjd med det? Är lite osäker om jag ska behålla bee + nu när jag köpt en frog. Vill ju inte ångra mig då det är andra bee + :) men sen donkeyn kom hem har been bara stått! Och nu har jag ju snart frogen, då får den funka som extravagn, den är ju bättre för lilltjejen som bara är 2 veckor.
Hej,
Ska köpa mig en begagnad Cameleon och har läst tidigare om detta med ett lagningskitt till glidchassi.
Tänkte så man vet när man ska köpa begagnat och inga garantier gäller.
Fröken Småland: haha, va bra jag formulerade mig. Finns det ett lagningskitt var ju frågan? :)