Inlägg från: Läängtar |Visa alla inlägg
  • Läängtar

Bugaboo-tråd nr 21

sok skrev 2010-05-12 20:41:37 följande:
    var det lurendrejeri? hur vet du det?
    Man ser det om du kollar omdömet på säljaren.
  • Läängtar
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:39:37 följande:
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
    Där jag köpte min Bee i förra veckan hade redan fått in sittdynorna :)
  • Läängtar
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 09:52:20 följande:
    Barnvagnsbranschen har bestämt dessa regler, i motsats t ex till bilbranschen där garanti gäller enligt villkor oavsett antal ägare. Hur det är med elektronik känner jag inte till.
    Men på mitt kvitto står det inget namn? Hur är det då om jag skulle sälja vagnen? Då måste ju garantin följa med?
  • Läängtar

Någon som vet om man kan köpa sommarsuflett i fleece i någon butik?? Eller är det helt utrotat? :)

• Läängtar

Ni som har mugghållaren. Är det ett bra inköp?
    Funderar på en, men är osäker...

• Läängtar

Tack för infon, då får det bli en mugghållare.

• Läängtar

Och så blev det en orange sommarsuffla... Min cam är såå trist me offwhite, och mitt svarta toppset vill jag inte ska bli solblekt.. Men nu kommer den bli sååå snygg med den orangea :)

• Läängtar
    Ellisizza skrev 2010-06-10 10:13:46 följande:
    Funderar på en dyna till vagnarna. Har en cameleon och en bee+. Vill att dynan ska göra vagnen lite mjukare och svalare att sitta/ligga i. Samma dyna bör passa båda vagnarna.

Har kollat på bugaboo's egen dyna men tycker att den är lite dyr. Ni som har köpt den, är den bra? Blir barnen inte lika svettiga på ryggen när man har den?

Eller bör man satsa på en hemmasydd dyna? Har sett att många brukar beställa från Ditten Datten och Mamma på Vift.
    Jag tyckeer jag märkt skillnad. Min son är väldigt varm av sig, men när han sitter i been med dynan så är han aldrig blöt på ryggen. Vilket han alltid är annars
  • Läängtar
    MissEllie skrev 2010-06-12 08:45:55 följande:
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

Så, min fråga till Er är: Vilken färg har ni och är ni nöjda?
    Jag har svart och offwhite i topptyger med grå bas. Igår köpte jag även en orange sommarsufflett. Jag har haft min Cameleon i 2 månader :)
    Så när det gäller mig så visst är jag nöjd, men det är alltid kul att förnya när man har möjlighet! Nu har jag en son, men jag hade garanterat valt rosa om han vore en tjej :) Det är den allra snyggaste färgen tycker jag.
  • Läängtar
    Rosa Bubbelgum skrev 2010-06-15 13:10:17 följande:
    Hejsan nu behöver jag er hjälp jag håller på och montera sittdelen på Cameleonen men öglorna som ska i krokarna på ramen saknas det 1 cm på så jag kan inte fästa den. Har ni något tips kanske har gjort fel. Jag får även inte ryggtyget slätt. Tacksam för snabbt svar.

Luta ramen mot golvet och tryck med ditt knä mot ramen. Det funkar, men det är trögt att få på den andra öglan. Jag gjorde det igår :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21