Inlägg från: humilis |Visa alla inlägg
  • humilis

Bugaboo-tråd nr 21

Hej. Någon som köpt sin bugaboo genom www.fruugo.com.
    De har superbra pris och fraktfritt. Hört något dåligt eller bra?

• humilis

den kommer upp som första sökresultat när man googlar på bugaboo cameleon. Den lät bra. jag testar.

• humilis

den tråkiga som alla säger. men jag kör på safe. Mörkgrå bas med svart. Sen får man pimpa till det med åkpåsen!
    Hoppas bara den kommer!

• humilis

hej. nu har vagnen kommit som jag beställt via fruugo. men jag undrar om handtaget ska "glappa" fram och tillbaka. det är inte stelt som vid andra vagnar. jag menar inte glidandet som ni brukar prata om.

om någon förstår?

• humilis
    Mymemlan skrev 2010-05-18 17:16:39 följande:
    humilis, ja det ska göra så, varför vet jag inte men :) Visst bor du i Luleå också, känner igen dig från tråden där om lulemammor? :) Du har skrivit där nån gång.
    yes. har skrivit hos er ngra gånger. Har sett att du inhandlat en bugga du med. kul!
  • humilis
    Xst skrev 2010-05-18 17:20:31 följande:
    Det ska ha lite spelrum ja Så man kan fläppa lite med det
    jag blev nästan lite besviken på vagnen. tycker den har väldigt stort spelrum. känns konstigt när man går. men man kanske blir van?

varför är det så? Någon som vet?
  • humilis
    Xst skrev 2010-05-18 18:38:50 följande:
    För när vagnen fjädrar känne rdu inte det Kör du stela vagnar gungar ju dina händer när du går på ojämn mark med denna vagn så slipepr man det
    tack för svar
  • humilis
    humilis skrev 2010-05-18 18:21:52 följande:
    jag blev nästan lite besviken på vagnen. tycker den har väldigt stort spelrum. känns konstigt när man går. men man kanske blir van?varför är det så? Någon som vet?
    jag tar tillbaka besvikenheten. I LOVE IT!
  • humilis
    stinamaria skrev 2010-05-20 18:55:50 följande:
    Jag har ju köpt en begagnad vagn där säljaren sa att den var köpt 2007. Jag mailade bugaboo för skojs skull och frågade när den var köpt och de svarade att den är köpt på babyproffsen 2008. skumt att hon sa 2007 men det är ju trevligt att min vagn "bara" har två år på nacken^^För övrigt så har de fleeceset i grönt och gult kvar på bonti för 295 kronor Jag har precis beställt ett gult=) Det blir nog fint till min gråa bas.
    är det bonti.se som säjer de? Jag hittar inte där?
  • humilis
    stinamaria skrev 2010-05-20 19:10:11 följande:
    De finns inte på hemsidan, du får ringa eller maila dem Är en utav butikerna som fortfarande har inne så du får testa en och fråga om de har och har de inte så ringer du till nästa
    Skickar de dem då?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21