Inlägg från: humilis |Visa alla inlägg
  • humilis

Bugaboo-tråd nr 21

AngelicaS83 skrev 2010-05-25 08:03:53 följande:
    www.blocket.se/sodermanland/Bugaboo_Cameleon_...Vad tror ni om denna tjejer!Tror ni jag gör ett ok köp, får den för 6000 + frakt?.Ingen oäkting va;)Gillar inte att man är så okunnig på bugga. Snälla släng en kommentar innan jag bestämmer mig¤
    jag köpte en ny bugaboo cameleon via fruugo och då betalade jag 7600 kr med frakt. Det känns som en bättre deal.
  • humilis

j

Mymemlan skrev 2010-05-25 09:08:16 följande:
    humilis, fruugo, vad är det för nått?
    jag vet inte riktigt. gå in på deras hemsida och läs. men de har billiga bugaboo. de köper hem från nederländerna just nu. fick hem min efter 2 veckor.
  • humilis

Angelicas83: Yes garantierna gäller som vanligt. men jag antar att om ngt blir fel så måste man skicka till nederländerna. men det måste man väl vid alla andra internetbeställningar också. Och så finns ju ändå ingen garanti om du köper i andrahand. mymemlan: Har du andra fästen på din vagn då? Så om du vill köpa ett annat topptyg så går inte det? Eller hur fungerar det?

• humilis
    sweetlina skrev 2010-05-25 19:32:46 följande:
    haha ja de va ju tur*S*, så himlans billigt hur kan dom ha dessa priser nån som vet??
    Fruugo samarbetar tydligen med massa olika affärer och sedan så tar de fram de som har det billigaste priset just då. Min vagn kom från nederländerna från babyhousen eller ngt sådant.
    SÅ fruugo är bara en mellanhand som ser till att du får varorna. Marknadschefen var ju in här på bugabootråden och skrev för ett tag sedan, men inlägget blev bortplockat.

Jag betalade 7600 med frakt, för 2 veckor sedan kom min vagn. Jag är skitnöjd. Synd bara att jag inte väntade med att beställa tills nu då när det skiljer 1000 kr.
    Nog för att det ändå var ett bra pris.
  • humilis
    AngelicaS83 skrev 2010-05-28 18:56:54 följande:
    Humilis: Hur lång tid tog det från att du fått leveransmail, till vagnen kom? När du best, från fruugo.
    Det kom en bekräftelse på direkten. sen kom inte leveransmailet förren efter runt 10 dagar. men sen kom vagnen fort. runt 4 dagar efter det.
  • humilis
    Fröken Småland skrev 2010-06-01 21:02:12 följande:
    Grrr, jag beställde en sittdyna från Fruugo som de in sin tur köper av Babyhuys och idag fick meddelande om att de annullerat min order pga att de (Babyhuys) inte får tillräcklig vinst med tanke på frakten. Que liksom? Skulle de inte varit överens om det innan de drog pengar från mitt konto?

Det skall inte ses som en varning på något sätt för Fruugo är säkert OK, men det är irriterande när de skriver att pris och sen inte kan leverera till det priset
    Det är säkert därför de har tagit bort "fraktfritt". Attans att jag inte hann beställa. ville ha massor av saker! Men jag får hitta någon att sambeställa med=)
  • humilis

solouniko - vinterhjulen, ett blått toppset och flaskhållaren, möjligt även ståbrädan!

• humilis

ang den nya ståbrädan. var in och provade. Är det inte störande när den inte sitter fast på ett ställe utan kan glida från sida till sida?(där var man fäster den)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21