Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Bugaboo-tråd nr 21

Har haft en cam och en bee tidigare. Been var den bästa vagnen jag haft, men camen fick däremot en massa skäll. Nu är jag ändå sugen på en cam igen.... skumt! Tidigare kunde man beställa endast sittvagn från babytrader, men tydligen inte längre. Ni som har koll, finns det ngn annan som säljer camen utan ligg? Och var hittar man till bäst pris?

Har nu en cosmo som jag älskar... fast en liten på 5 mån kan ju inte sitta i sittdelen

• Infinite Joy
    eternalstar skrev 2010-07-09 13:36:05 följande:
    kika in på www.fruugo.se! Jag beställde nyss en Bee plus och några tillbehör för 5900:-!! Billigt! tyckte dom hade camen billigt oxå om jag inte minns helt fel!
    Tack! Mailade och frågade om man får köpa utan liggkorg. Hoppas!
  • Infinite Joy
    vivelmamman skrev 2010-07-09 14:18:09 följande:
    Beror på vilken väg man väljer Står det ett träd i vägen är det lika bökigt oavsett vilken vagn du har och sluttar trottoaren är det jobbigar ju tyngre vagnen är och ju färre hjul den har. Bor också i Älvsjö och har haft många olika vagnar men har inte bytt sedan jag köpte min Cam Långsjön runt-promenader funkar också utmärkt.

Lite stökigt var det dock i vintras, kan dock inte rekommendera terränghjulen mer än för de absolut värsta dagarna, de förtar liksom körglädjen...

Håller med om att Been är svår i terräng och när man ska upp o ner för trottoarer - det är något skumt med tyngdpunkten. Personligen tycker jag Cam är en helt annan sak.
    Hmm.... och jag tyckte tvärtom

Har de gjort om camen sista året?
  • Infinite Joy
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 16:24:16 följande:
    Det vita är ju riktigt läckert, vet du något om hur det står emot smuts och sånt?
    Har haft sand-offwhite. Fick en fläck på sufletten, men annars klarade den sig bra.

Ska också köpa en cam från fruugo. Pratade med de och detr var ngt erbjudande som holland hade under fotbolls-VM. När de får signal från huvudkontoret tas det bort, han visste dock inte när. Kommer åtminstone vara kvar ett par dagar till.
  • Infinite Joy

Tänk vad jag har svuritr över mig cam... pinsamt, men nu kryper jag till korset.... och köper en ny igen. Ska bli skönt att kunna börja använda sittdel. Sonen är snart 6 mån och hasar bara i cosmon. Resultatet blir att bära då han är vaken. Stora killen vet jag dock inte om han kan sova i buggan... återstår att se.

Hade som satg en sand-offwhite förrut. Vad ska det bli nu?? Samma, helbrun, brun-offwhite ellewr ngt annat??!!

• Infinite Joy
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 19:55:41 följande:
    Va inne på deras sida förut idag och då hade dom höjt priset... Inte till deras normalpris men med runt 600kronor. Kändes inte alls kul...
    Ja, jag såg det
    Till mig sa han som jag pratade med att det kommer vara kvar åtminstone 2-3 dagar från att de får meddelandet från kontoret. Någon som vet om priserna brukatr skifta mkt från dag till dag? Tänkte om de garderar sig för valutaförändringar och höjer under natten....?! Var dock i säkraste laget i sådant fall.
    Får ringa och fråga imorgon igen om de inte sänker tillbaka.
  • Infinite Joy
    daniels baby skrev 2010-07-12 20:13:20 följande:
    det va frakten som gick på 300kr. sen hade ajg som ny medlem hos dom 100kr rabatt. dom använde sig av DPD där man kunde spåra lasten hela vägen, å sen tog posten över när den kommit till sthlm. jag tycker dom va super. kommer köpa därifrån fler ggr.
    När köpte du?? Superpris ju!
  • Infinite Joy
    imsel skrev 2010-07-12 21:15:22 följande:
    Ja nu kostar ju buggan 7200 Obestämd  Inte skitdyrt, men kanske för dyrt för mig Rynkar på näsan
    Verkar ju som att dom höjer lite i taget eller?
    Vågar ju inte vänta längre om jag ska köpa..
    Vet inte. Förra veckan kostade den 6800 och i morse 6600.
    Dyrt, men billigt för en cam.
  • Infinite Joy
    Supersmurfen skrev 2010-07-13 08:23:06 följande:
    Ja, den vita är jätte snygg tycker jag... men man vill ju ha den precis så fin precis hela tiden och jag är väl lite klantig av mig och skulle säkert misslyckas med det katastrofalt..

Men visst får man väl vara så könsbunden att man har en klarblå topp om man får en liten grabb alt. en rosa om man får en tjej?
    Jag tycker inte att det vita blir så smutsigt som man kan tro. Hade som sagt sand-offwhite och den tvättades bara rn gång inför försäljning. Hade en svart oljeliknande fläck (som bergis uppkommit då sambon brukade vagnen), men den fick ja nästan bort med diverse fläckbehandligsmedel. Tror nog att den är relavitv lätt att hålla fin bara man tar bort fläck direkt.

Jag vet inte vad jag ska VÄLJA FÖR FÄRG...... sand-offwhite, brun-brun, brun-offwhite, sand-brun, brun-sand.... hjälp!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21