Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-03-26 12:06:58 följande:
    Bugaboo BY Småland. Stilstudie finns i bildtråden
    Har du slaktat en orginalbas när du gjorde den? Snyggt och bra jobbat iaf, även om tyget kanske inte föll mig i smaken
  • yrväder
    Erre skrev 2010-03-30 19:01:40 följande:
    hejsan! tänkte höra med er om ni vet utifall vanliga voksi åkpåse passar i bugaboo liggdelen? eller om man måste köpa voksi mini? tacksam för svar erika
    Har inte testat, men jag har sett buggor, och jag har sett voksipåsar, och jag skulle spontant säga att det blir trångt.
  • yrväder
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-07 22:30:14 följande:
    Någon här som är hajj på vad för slags tyg man skall använda sig av när man syr sina egna sufletter och topset? Letat lite smått men alla typer av tyg känns så tunna och inte alls passande för en vagn.
    Så någon som vet något speciellt man skall kolla efter?
    Typ gardintyger är generellt lite tjockare.
  • yrväder
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-07 22:58:48 följande:
    okej, tack! Kanske man kan dubbla det för extra tjocklek ?
    Nja, är det bara ett lagom tjockt brukar jag köra enkelt, fast jag ska väl inte uttala mig så mkt, jag har bara sytt 3 st Men enkelt lite tjockare gardintyg, och innertyg i lakansväv.
  • yrväder
    Flerbarnstokan skrev 2010-06-18 14:00:07 följande:
    men hur får man fast den så??? på chassit...
    Jag vet inte men jag gissar att han sätter sufflettfästena på fel sida så att säga och sätter fast dom på chassit.
  • yrväder
    Caeruleus skrev 2010-07-21 11:51:59 följande:
    Hmm...och det är väl det säkra chassit eller hur? Alltså det som inte glider..
    Ja precis.
  • yrväder
    Zoe skrev 2010-07-28 13:11:26 följande:
    Hej!
    Jag vet inte om du redan fått svar om detta, men jag har iaf köpt precis det paketet! Servicen från Pramworld var kanon, de svarade supersnabbt på alla frågor både innan och efter köp. Den färg jag köpte på vagnen var slut för tillfället men jag fick direkt datum för leverans (3v senare) och möjlighet att avboka min order om jag inte ville vänta.  När den kommit in var leverans tiden bara 3-4 dagar, gick kanonsnabbt och jag kunde följa paketet med tracking (längtade ju så, haha). Alla delar kom samtidigt!

Det jag kan tipsa om är att vid ordertillfället be dem skriva ut HELA ditt namn på mottagar-adresslappen. På min hade de skrivit första bokstaven på mitt förnamn och sedan efternamnet, vilket var ett problem då jag skulle hämta ut paketet på posten. De levererar ju hem, men jag kunde inte vara hemma på dagtid så de lämnade paketet på närmsta postkontor. Efter mkt tjat gick det, men det var svårt. Så, hela namnen underlättar. :) Lycka till!! 
    Jag har en fråga om det där, det står ju att när man lagt sin order blir man kontaktad för att välja färg på babyskyddet. Men åkpåsen då? Antar att man får välja färg på den med?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21