Inlägg från: Haven09 |Visa alla inlägg
  • Haven09

Bugaboo-tråd nr 21

Jag vill oxå ha buga boo, har Ida Brio sing som tyvärr är jätte bred:(
    Är det någon som vet bredden på buga boo?
    Är det tok fel att köpa en ny vag när Grynet är 13 mån?
    Tack på förhand...ler

• Haven09

Så du tror jag kommer köra i ett år till med vagnen?
    Tråkiga med buga boon är att man måste köpa hela paketet:( jag vill bara ha sitt delen, och bee 'n verkar för ostadig för det priset. Synd att man inte köpte bästa på en gång:(

• Haven09

Nu har även vi beställt en Bugaboo Bee+ till min älskade Grynet...
    Haha ska bli så skönt att slippa dra på betongen;)
    Omg, vilken tur att ex:t står ut med våra galenskaper om att byta vagn så ofta... Haha

• Haven09

Imsa, du kan väl testa o lägga ut gratis på Eniro! Om du är osäker:)

• Haven09

Nu väntar jag på en Bugaboo CAM, testar kidzshop. Inser att bee'n kommer inte funka utan bygel till Grynet! Dessutom vill ja ha CAM och det har jag velat ha loong time:)
    Äntligen en brun fin vagn till våren... Omg va jag längtar:) haha kommer passa till alla hennes fina rosa kläder o leksaker!

• Haven09

Haha ja du Slaria, jag har klämt o känt nu vagnar som en tok o jag känner mig bäst, Inge begagnat o ingen kopia för min del;) så smakar det så kostar det!
    Vilken färg blev det?

• Haven09

Slaria:
    Är det 2års garanti även om man köper bara sitt delen?
    Jag valde helbrun... Typ kär i färgen brunt:) har en skötväska i rosa o lilla Grynet brukar ha kläder i rosa. Sen en rosa filt och våren får komma hit! Gud så najs:)

Tänkte mig en bee förut men jag tycker den känns ostadig!

• Haven09

Tack för svar sjukhus mamman:)
    A fan nu är jag nöjd... Längtar som fan!

• Haven09
    FruAhlander skrev 2011-01-24 13:59:38 följande:
    Vår son är snart 2 år, 90 cm lång och vi har en Bugaboo Cam sedan nyfödd. Nu skall vi åka på solsemester och jag undrar om vi skall ta med oss Buggan? Isf måste vi köpa Bugaboos förvaringsväska.
    Skulle ni ta med Buggan till Teneriffa eller köpa en paraplyvagn typ Maclaren och ta med???
    Vette tusan om det är värt o ta med en så dyr vagn för en vecka eller två...
    Men har den några år på nacken så kanske det är okej ändå:)
  • Haven09
    FruAhlander skrev 2011-01-24 14:07:04 följande:
    Buggan är knappt 2 år men i superfint skick. En 09:aGlad. Min ögonsten, förutom sonenFlört

Frågan är; skall jag köpa en Maclaren á 3700:- eller ta med Buggan???
    Ja du, det kanske är värt o lägga på en ny sulky om du älskar din Buggan.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21