Inlägg från: Haven09 |Visa alla inlägg
  • Haven09

Bugaboo-tråd nr 21

Asereht skrev 2011-02-07 09:34:45 följande:
    Tor den passar men froggens varukorg är mindre.

Hej!

Kan man beställa Bumperskydd av dig med blommor? Eller gör du bara sånt på fritiden?

/H

• Haven09

Jean1: jag är oxå lite osäker! Är bra sugen på en rosa men tror det blir lite för skarp till skötväskan!
    Har du bild?

• Haven09

Sara E:
    Alltså om du vill ha Bugaboo så köp den! Och bra att köpa en ny oxå så att ni blir helt nöjda:)
    Jag personligen velat ha bugaboon från start men jag va för dumsnål o köpte flera vagnar som jag aldrig va nöjd med och det är kostsamt i längden det också!
    Senaste jag hade va en Brio Sing, av den fick jag ont i axeln som nu är helt borta av Buggan. Dessutom åkte jag in i allt o alla så jag hatade den i ett helt år tills jag fick exet att gå med på ett nytt vagnköp:)
    Det va tänkt att jag skulle köpa en bee+ men när kidzshop hade erbjudande att köpa bara sitt delen va det taget med en CAM.
    I love bugaboo My babyboo...
    Haha så bearbeta på girly!

• Haven09

Sjukhus mamman:
    Tror du att dom kommer sluta med att bara sälja sitt delen snart eller?

• Haven09

Hjärtan81: Det va ganska så lätt att sätta ihop allt, men dock fattade vi inte vad sufflett hållaren skulle va och trodde det va till sittdelen... Så hade det varit med papper på allt och vad allt va till så hade det gått lite snabbare;)

Helt galet trevlig service... Och rätt så snabb leverans:) Jätte nöjd med Camen!

• Haven09
    Sara E skrev 2011-02-11 10:53:28 följande:

Grattis till mig!
    Nyss skickat iväg en beställning på en Cam i delar på kidzshop.
    Åh vad glad jag är!
    Blev en Grå/Blå! Nu längtar jag verkligen och hoppas att den kommer nästa vecka! Tog inget regnskydd. Se om det går o få tag i begagnat ist.

Ingen som visste något om ståbräda? Om det finns nån annan än bugaboos egna som passar?

Om du ska köpa så fin och ny vagn så rekomenderar jag dig Bugaboo´s egna ståbräda! Jag gillar när man enkelt klickar i och ur fort när man inte använder den:)
  • Haven09

Rosenkind: Bra pris! Grattis... Håll oss uppdaterad när den kommer:)

• Haven09

Hello! Någon som vet vem som vann Bee+ från kidzshop? Alla som köpte en vagn därifrån kunde få va med och tävla! Haha vill HA:)

• Haven09

thj:

Frågade förut om det va någon som vann den där Bugaboo bee? haha vet du nått?

• Haven09

Va på Heron, allt va utplockat:( haha Inge fynd idag!
    Får vänta till dom nya toppset till våren:) längtar!

• Haven09

Såg också avsnittet, och alla vagnar jag har haft har vält på det viset så man ska väl alltid ha en hand mer eller mindre:)

• Haven09
    zasata skrev 2011-03-24 12:23:29 följande:
    JAja jag ska/vill vinna budet på chassina på 1klass, för jag har redan lagt undan hjul i barnvagns affären så dom inte tar slut.. haha ;D Och då kan jag ju köpa den sen.. Eller hur...? Det får jag väl?
    Haha såg du ditt inlägg va nr: 11111.... Coolt jue:)
  • Haven09
    Fröken Småland skrev 2011-03-24 14:51:01 följande:
    Grattis Zasata, du har vunnit en Donkey! Tomte
    Va vadå? Vad har jag missat???????
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21