Inlägg från: Haven09 |Visa alla inlägg
  • Haven09

Bugaboo-tråd nr 21

Shenker kan leverera imorgon men vi ska till Habliteringen imorgon så jag har fixat så jag
    få hem den idag:)
    Haha fan va najs;)

• Haven09

Min dotter är 1 1/5 år gammal o vi köpte ny nu för innan hade ja en brio som jag körde över folk med! Dessutom va den grovt bred! O vi åker mycket komunalt!
    Hela kalaset gick på 7300kr för sitt delen o det va värt varenda kr! Basta ewer:)

• Haven09

Slaria; Hur har det gått?
    Jag är mycket nöjd! Bästa vagnen hittills... Så lätt o köra och den är så fin:)
    Grynet sov typ två timmar i vagnen, så det är mer än godkänd!

• Haven09

Haha nu har även jag hittat bildtråden:) Nice!
    Köpte en ståbräda idag men den går bara ha när sittdelen är fram för att den ska kunna gå upp?
    Men annars va den super... Lätt o köra med!
    Jag önskade att jag köpte vagnen tidigare men jag är sjukt nöjd!
    Nu får jag mammi softa med shoppingen, men jag tror jag är besatt;)

• Haven09

Jag köpte den sista i Sollentuna centrum en petunia picklebottom i rosa, har kollat runt hela Stockholm o nu finns det verkligen ingen kvar! Men jag har för mig det finns en webshop men vet inte om dom skickar till Sverige.
    Bästa väskan och så himla snygg! Har även pimpat upp med dom fina hängaren med sten på:)
    Kommer behöva skaffa mig en till bebis snart,haha näe skoja;)

• Haven09

Annat82: haha den jag köpte va den stora med locket på och färgen rosa!
    Jag sa till personalen att dom tog 1800kr för den på NK så när jag sa det ville dom typ inte sälja den till mig för dom tog endast 1400kr så jag kände typ att jag gjorde ett litet kap... Haha fast det är ändå tok mycket!

• Haven09

Sugen på sand toppset, mailat henne så får vi se om den finns kvar!

Dom nya toppset skulle dyka upp i april eller? Hm nyfiken på färg!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21