Inlägg från: HopeSoon |Visa alla inlägg
  • HopeSoon

Bugaboo-tråd nr 21

Hej Bugaboo-lovers :)

Jag har kollat in den coola Cameleon i silver som finns på Köpbarnvagn.se. Just nu har dom en kampanj där man får med babyskydd om man köper en barnvagn. Vet någon om det är vanligt med sådana här kampanjer eller är det snarare ovanligt ?

Kampanjen är månaden ut och jag kommer då vara i vecka 21 vilket kanske är lite tidigt för att beställa en barnvagn så det är därför jag tvekar.

Jag är väl lite dumsnål kanske men jag tyckte det var en rätt bra deal ;) 

• HopeSoon

Jag menar såklart kampanjer som rör Bugaboo om det kanske inte riktigt framgick :)

• HopeSoon

Ja men man kanske skulle köra då.. den är ju bra snygg.. :) Jag ska på stora UL den 26 maj så jag tänkte vänta tills efter det iaf..

Tack snälla för era inputs :) 

• HopeSoon
    mammageno skrev 2011-05-05 21:39:39 följande:
    Tänk på att vissa har leveranstid på sjukt länge men vet inte när det gäller bugaboo men värt att ta och inte chansa!
    Ja jag har förstått det, dock står det på sidan att det är ca 7 dagars leverans ! Men  den får väl stå och glänsa i lägenheten ett tag då :)
  • HopeSoon
    rivkale skrev 2011-05-05 22:56:27 följande:
    Vilket babyskydd är det det gäller? Jag tycker att det låter som en grym deal, om det är ett bra babyskydd. Och jag tycker inte alls att det är för tidigt att köpa vagn. De har ju sdn här garanti för det mesta, om ngt skulle hända.  Rätt skönt att ha saker färdiga sen på slutet av graviditeten.

Jo men det tror jag att det är, det är Acta Graco (inklusive bas). Ja om allt ser bra ut på RUL är det väl liksom bara att köra ... man kan ju inte förvänta sig att något dåligt ska hända ..
  • HopeSoon

Heej Buga-brudar,
    Är det någon som sett dom nya sommarfärgerna live? Jag var och letade idag (i Uppsala) men där fanns dom inte. Är väl egentligen Purple jag är intresserad av. Ser otroligt snygg ut.. Undrar även om det är någon som vågat beställa från Pramworld? Det är ju priser som begagnade buggor! Har en kompis som beställt en sulky McLaren, och allt gick smidigt och bra.. Men är det något som är annorlunda, typ med chassit och så? Fungerar bilstolsadaptern? 

Har testat hur många vagnar som helst senaste veckorna (testkört då jag inte fått min bebis än;)) Men går bara tillbaka till Bugaboo hela tiden, vilken otroligt snygg vagn! Jag är nästan lite kär i den  

• HopeSoon
    Asereht skrev 2011-05-28 12:56:26 följande:
    Jag har sett sommarfärgerna men ingen var riktigt i min smak. Den lila är liksom lilavinröd, jag hade önskat en mer knalligt lila.

Jag har köpt vagn från Pramworld två ggr och det har gått hur bra som helst. Inte bugga dock utan P&T. Det är samma utförande i hela europa om jag förstått saken rätt, det är bara usa-modellerna som skiljer sig.
    Aha är den det.. hmmm jag känner att jag måste försöka se den live. Ska till England nästa vecka och kanske den finns där. Känns lite väl vågat att beställa innan man sett den. Jag trodde faktiskt också den var lite mer knalligt lila.. 

Skönt att det gått bra, okej så det är Usa som har annan modell, borde ju vara lika i Europa tycker man. Hur gick det med leveransen? Fanns varorna In stock eller var det beställningssortiment? 
  • HopeSoon

Oh vad det är svårt att bestämma färg.. bebisen kommer i oktober och jag har nog gått igenom alla färgkombinationer som finns  

Har ansökt om att få komma in i er bildtråd nu med hopp om lite tips ! 

• HopeSoon
    Fröken Småland skrev 2011-06-08 19:08:45 följande:
    Och nu är du insläppt Solig
    Oooh tack! Här ska frossas i bilder
  • HopeSoon

Fyyy 17 vad snygga vagnar i bildtråden :) Ojojoj nu har jag att tänka på. En sak jag la märke till är att många kör med andra märken på åkpåsen än Bugaboo. Men jag har även hört att det ska bli för trångt. Vad har ni för erfarenhet av detta? 
    Jag hade tänkt mig en Voksi Classic. Inte mini utan den vanliga. Vill ju gärna ha en varm då babyn kommer vara liten i vinter.  

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21