Bugaboo-tråd nr 21
Bugababy skriver att chassina de säljer passar 08 och framåt..
Däremot finns det ju en Gecko på Blocket för 800, trasig varukorg, men det kanske vore nåt? (Kan tyvärr inte länka m telefonen)
Bugababy skriver att chassina de säljer passar 08 och framåt..
Däremot finns det ju en Gecko på Blocket för 800, trasig varukorg, men det kanske vore nåt? (Kan tyvärr inte länka m telefonen)
Jo jag vet, jag menade att använda hela Geckon som tillfällig vagn på resan. :)
... Nån mer än jag som reagerat på denna? "Min dotter är för TJOCK för vagnen", what the??!! Well, det kanske är en säljande rad..
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Gecko_07__rod__30646612.htm&w=3
Någon som vet om Kiddy Board passar på gamla Bee?
Det lät först som bottenplattan till varukorgen, men de ska ju inte vara två..
Någon som har koll på en riktigt lång åkpåse?
Har en Svea som är ca 105 cm och jättebra till min tjej, men den är rätt så rysligt ful... Så tips mottages tacksamt, 105 cm eller längre!
Köpte också en gammal Bee nyss för 1500, hur grymt som helst... Ska ta bort vingarna på den bara. Antar att en mjuklift till kommande kotten ligger på plats ändå
Det går inte att byta ut hjulen på varken gamla Bee eller Bee+.
Jag ska få barn nr 2 i vår och vi har en Bee, dock har vi bara tänkt använda den när det ska handlas, när jag tar med bebisen till universitetet, etc. Jag hade inte haft den som enda vagn, men då använder jag också mina vagnar dagligen, vart vi än ska, då vädret tillåter (då är jag lat och kör bil
).
Känner du att en ny Cam är för dyr så hade jag spanat runt på begagnatmarknaden. Det är trots allt en mer gedigen vagn för spädbarn (därmed inte sagt att Bee är instabil, för det tycker jag inte).