Bugaboo-tråd nr 21
vilken sida är bäst att beställa från om man vill beställa en bugaboo utomlands ifrån? Och hur fort har ni fått era vagnar efter beställning?
Vet inte om detta räknas som svammel
vilken sida är bäst att beställa från om man vill beställa en bugaboo utomlands ifrån? Och hur fort har ni fått era vagnar efter beställning?
Vet inte om detta räknas som svammel
Måste fråga igen. Har nu hittat en begagnad bugaboo cameleon till bra pris ute på landet, Det är ett chassi på vagnen sedan har dom plockat ut ett nytt chassi då det andra börjat glida lite men dom har inte använt det nya chassit
men är det någon förändring på de nya chassina? att dom förbättrat dom eller är det samma chassin?
Det är en 08.a vi hittat.
Nu har vi vår första bugaboo i vår ägo
Eller mina föräldrar har hämtat den och skall skicka upp den till oss. Blev en begagnad bugaboo-08 med terränghjul, nytt chassi i kartong, ligg och sittdel för 4000.. han prutade ned priset själv då vi inte kunde komma och titta på den, men det var en liten spricka i framhjulet som han inte haft problem med men det var ju en skada tyckte han.. Men hittade nytt hjul på någon svensk sida för 3-400 .. så det var ju toppen
den är helröd, men sufletten något blekt så funderar på att byta färg på den.. men vad passar bra till röd bas? brun suflett?
Måste in och fråga er igen
Vi har ju köpt en begagnad bugga cameleon-08.a vi får med två chassin ett helt nytt och ett som glider lite. Läste för några sidor sedan när det var någon som frågade om chassin, från vilket år har dom ändrat på chassina så dom inte skall kunna glida?
jag frågade försäljaren om vilken modell det är på det nya chassit, han sa att det var ett 08.a chassi med de nya fästena på och jag har ju ingen koll på hur fästena ser ut innan? men sedan sa han att dom fick det i mitten/slutet av 2009. vill bara veta om man måste vara försiktig i trappor med det chassit också eller om man kan vara lite lugnare? och har alla chassin haft problem? eller är det bara ren otur i så fall?
Fråga 2, är vagnen svår att sätta i hop? vår ligger på posten just nu och denna vecka har vi svårt att få hem det med bil då vi inte har ngn och alla är upptagna.. men funderade på om man skulle slita upp en kartong med chassit och sittdelen och sedan sätta på hjulen och ta den andra kartongen som väger minst i sittdelen och rulla hem den korta biten.. men hur är den att montera hjul och så på?
och sedan skulle tydligen vinterhjulen fyllas med luft, kan man göra det på en cykelaffär?
Många frågor
då kanske man kan vara lugn med ett 08.a chassi då eller vilket år det nu är i från, eftersom dom plockat ut chassit slutet av 09 så vet jag inte vilket år det är på det..
men som sagt det fanns ju ingen bild på annonsen du länkade till
Men det verkar ju finnas en försäljare i tråden om jag fattat rätt så tar jag gärna emot fler svar
Löste hemtransporten med taxi den lilla biten och det var nog tur för hade aldrig redit ut att fälla upp chassi osv på plats, men nu skall det monteras vagn här