Bugaboo-tråd nr 21
oj så fin den gröna var, den måste jag nog köpa till i vår.. tur att vi köpt en begagnad vagn så man kan pimpa den som man vill utan att det känns för mkt i plånboken ![]()
oj så fin den gröna var, den måste jag nog köpa till i vår.. tur att vi köpt en begagnad vagn så man kan pimpa den som man vill utan att det känns för mkt i plånboken ![]()
när kommer dom nya färgerna gå att beställa?
Måste man alltså köpa en hel vagn för att få en av de nya sufletterna? så fattade jag det av kidzshops hemsida?
Jo du kan köpa suflett och liggdelslock på familjetorget
Måste fråga er om solskydden till buggan...
det där uv skyddet verkar ju bra men är det stelt eller blir det litet när man viker i hop det? har bara sett bild på det.
Och man måste ju ändå ha parasoll också för annars blir det ju ljust i ansiktet?
Hur har ni gjort med solskydd till era vagnar helt enkelt?
Så det är bättre att köpa ett solskydd från axel och ida istället för buggans egna? passar axel och ida på liggdelen?
Ok, såg en bild på liggdel med Axel och Ida skyddet och det såg ut att funka. Men det känns lättare att vika ihop än buggand egna?
Med dottern hade jag parasoll och sedan en solsuflett från teutonia, sedan la vi tunn filt på benen