Bugaboo-tråd nr 21
Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?
Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?
Ah tack så jätte mycket för alla som svarat! Har blivit smått besatt av bugaboon och det är mitt sista barn ( har nu 3) så skulle såå gärna prova den...
Hej
Hittar inga bugaboos från fruugo.se har dem tagit slut eller söker jag fel?
Var i dag inne i stan (Stockholm) och klämde på en Bugaboo cam och jag säger att jag måste bara få en! Den va så snygg och lätt och min 2 åring satt jätte bra i den men hade tänkt den mer till min 4,5 mån bebis. Priserna dock va ganska höga där så därför kollade från fruugo som ni har skrivit här att man kan köpa billigare men som sagt hittade inga!?
Ok vad heter sidan då om man beställer direkt från Holland?
Hej
Måste bara fråga en sak ni som vet bäst om Bugaboo cam vagnar. Är sufteten samma sitt och liggdelar?
Va på webbsidan där de säljer Bugaboo som sittvagnar, kollade runt sen med olika tyg alternativen och när man lägger sök ord Bugaboo cameleon så får man ett antal träffar med alla dessa delar va. Hittade olika delar med demintyg tror jag och för säkerhets skull så mejlade jag kundtjänst och frågade om hela sittvagn finns att bygga med demin klädsel och då svara hon bara nej! Men då fattar jag inte är det inte samma delar då till bara sittvagnen??? För vist hittade jag tex. Suftet med demin och varukorg... Alltså vet inte om ni fattar alls vad jag menar men nån som kan kan kolla och förklara till mig vad jag gör för fel!
Går det att köpa samtliga delar med demin och bygga en sittvagn?
(eller bas sitt sand och resten demin)
Om någon bara har tid och lust så skulle jag va tacksam :)
Alltså kan jag inte blocka under cameleon reservdelar en demin Suftet varukorg och sittdel och andra chassi delar och sen har jag en sitt cam på demin?
Ok tack alla för hjälp :) jätte snällt!
Go dag! Vet ni om/när det kommer nya färger på tygerna och vad blir det för färger?
Grattis! Då behöver du iaf inte jaga en vagn sen :)