Bugaboo-tråd nr 21
Suflett fästen är de likadana eller olika på olika sida? Försöker sätta ihopp men lyckas inte...
Suflett fästen är de likadana eller olika på olika sida? Försöker sätta ihopp men lyckas inte...
Det står 2-2L och 2-1L ringde stället jag beställde på men de sa att dem borde va rätta men jag får ändå inte ihopp de och tycker de ser exakt likadana ut... Bajs.
Ville ju åka en runda med vagnen idag :(
Lindadjo:
Det va det jag va rädd för...
Fick skicka den tillbaka och de skulle skicka mig en ny, hoppas det blir rätt då.
Det sorgliga är bara att det kommer ta en sån tid. Jag som väntat att få gå med den nu på veckan.
Va idag på första promenaden med nya vagnen :) efter en syskon EL kändes den nästan för lätt och va lite orolig att den skulle gå sönder...
Bor utanför Stockholm och det finns endel snö och is på vägen. Har dock inga snöhjul utan vände de stora fram. Kan chassit eller hjulen skadas av gubbiga vägar med snö o is?
Ska fixa bild på bild träden när får chansen att gå till datan eftersom det inte går göra från iphone?
Va det någon som visste om bumpriders ståbräda passade CAM?
Hej
Vad är skillnaden på den nya och den gamla ståbrädan? Vilken är bättre?
Ok tack
Någon som vet var kan jag få tag på en offwhite suflett till cam på nätet? Verkar va slut överallt...
Helst från en svensk sajt men vad blir frakten om du vet och hur lång leveranstid har dem?
Ingen som vet var jag kan få tag på offwhite sufletten på nätet...? Eller butik i stockholm?
Mini76: var fick du tag på offwhite sufletten? Har letat som en galning utan att lyckas...
Passar alla crago stolar med CAM? Såg en annons där de säljer adapter till stolen...
Okej ursäkta mig ;) graco
Passar dem?
Hej
Har någon en bild hur sand fleece topset ser ut på denim klädsel? Samt klarblå canvas?
Vet någon var man kan köpa topset i fleece till buggan eller är det beg. Som gäller?