Bugaboo-tråd nr 21
Vet ni om easy riders stånräda passar på cameleon?
Blev det ingen ljusblå på nya färger? Hur hittar jag till bugaboos Facebook sida om de finns att se där?
Ja det va lite frågor :)
Vet ni om easy riders stånräda passar på cameleon?
Blev det ingen ljusblå på nya färger? Hur hittar jag till bugaboos Facebook sida om de finns att se där?
Ja det va lite frågor :)
Ok tackar för de snabba svaren! :D
Va har dem rea på Bugaboo grejer på heron just nu? Då ska ta och åka dit!
Har just beställd Bugaboo cameleon delarna från bonti och kidzshop (de hade ingen ram) och köpt tygdelarna andrahand eftersom ville ha allt i denim och de säljs inte separat! Så nu gäller det bara få hem allting :)
Jag hoppas min kille vill ligga i korgen tills det blir lite varmare, han är nu 5 månader och sover oftast när man går ut med vagnen.
Vad tycker ni hur lång max barnet kan vara tills man måste byta sittdelen?
Han har en storebror som är 2,3 år nu, ska man sälja syskonvagnen eller ha kvar? Han börjar på dagis igen i mars och gillar mest att gå... Har en ståbräda också som jag kan ju använda men först måste snön bort!
Hur va det med att tvätta sittdelsbasen? Kunde man tvätta den också i tvättmaskinen trotts att den har spännen och att den har ryggstöd av något material? Tror jag läste här tidigare nån som hade tvättat och sen blivit knas med just ryggdelen? Basen är i denim.
Ok tack då vågar jag nog sätta den i maskinen!
Madrassen till liggdelen hur rengör man den?
Hej
Har en fråga, ska liggdelen kunna vara på golvet med barnet i? För min gungar när jag lägger den på golvet med ramen! Vad har jag då gjort för fel och hur rättar jag det till?
Tack då förstår jag :) visste bara inte om jag monterat fel eller vad för trodde att man kunde bara lyfta korgen och ställa på golvet.
Och ja den har 4 små tassar :)
Vi laddat ner och kollat solsidan med maken, tycker den är skit rolig :D
hysteriskt!!!