Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo-tråd nr 21

Lillla My skrev 2011-07-22 21:59:48 följande:
    Monterade ståbrädan idag. Den sitter aningens till höger så man kan gå någorlunda ok (om man jämför med Cam och Bee+) till vänster bakom, utan att snubbla på plattan eller gå som man skitit på sig.  Den går mjukare och tystare också  + bättre plats för barnet att stå normalt. Enda nackdelen är att spännet för mono/duo-mode är precis i nacken, de skulle ha vänt det så att gångjärnet var uppåt och fliken nedåt istället. Så jag håller högerhanden där. Toppennöjd sånär som på den lilla detaljen!

Bättre bild på den blå-svarta.

*dreggel, dreggel* Om 3 veckor ska jag få hem min vagn med allt i svart förutom sittdelens suflett som jag beställt i råååsa. Längtar!!!
  • Mamma Tes

Nu blev jag nyfiken! Vad är det för autosol ni pratar om? Googlade men det finns ju flera olika sorter. Vad använder ni det till? Och vad för silikonspray och till vad? Jag får ju snart en Donkey att vårda

• Mamma Tes

AnPa: Ramen, menar du chassit då? Är hela chassit täck med skumgummi på ca en? Ursäkta mina korkade frågor

• Mamma Tes

spigg: Inkl. frakt menar du? Vad kostar dynorna i Sverige? Ny på buggor jag Funderar på att be dom slänga till 2 dynor med våran donkey.

• Mamma Tes

Jag har beställt en donkey duo som beräknas komma nästa vecka. Sittdelen i svart/rosa och liggdelen/den andra sittdelen svart/svart. Vill ha sittdynor för att skydda vagnen så mycket som möjligt. Vad skulle ni ha tagit för färg på dynorna?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21