Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes
    Joddan skrev 2011-08-04 22:48:07 följande:
    Nä inge alls speciellt snygg inte, men Praktisk och diskret . Finns bara mindre, tycker den ska vara bred och inte för smal när de är till en duo.
    Ja den får ju inte se för pluttig ut när man ska hänga den på handtaget till en bredare vagn. Men det allra viktigaste är att det får plats med allt man behöver för 2 barn. Vi har ganska nyligt köpt en Willwin-väska som jag älskar. Snygg och många smarta fack men den är ju redan fullpackad bara för ett barn tyvärr. 
  • Mamma Tes

Idag fick vi våran åsna! Jag slängde mig över lådorna och monterade direkt. Lillan älskar den och man riktigt ser hur hon trivs i vagnen. Sitter som en prinsessa i den  

Jag hade kärat ner mig i den genom bilderna jag sett men den var ÄNNU bättre i verkligheten. ALLT var bättre och snyggare också. Och den rosa färgen... *dreggel*

Bilder finns i bildtråden. 

• Mamma Tes
    Lindadjo skrev 2011-08-10 18:37:54 följande:
    Vad fiiiiiiiin den är! Och vad fint med dynan från addstroller oxå.
    Visst är den!! Addstroller-dynan passade förvånansvärt bra faktiskt!
  • Mamma Tes
    AckaDacka skrev 2011-08-10 20:23:07 följande:
    Jag blev kär när jag såg din vagn, vill ha vill ha!!!
    Jag är också kär, har aldrig varit så här betuttad i en vagn. Det är ju bara en vagn för tusan! Men det här är något utöver det vanliga. Den står här i vardagsrummet så jag kan slänga en blick på den då och då och jag har nog sagt till sambon säkert 10 gånger ikväll, Fan vad snygg den är!
  • Mamma Tes

Men hur knyter ni fast bandet i slutet då den är trädd igenom? Har ni 2 band, ett i varje hörn, så det går göra en knut/rosett i slutet? Nej jag kan inte virka, men dotterns farmor kanske jag ska ta mig ett snack med

• Mamma Tes

Asereth: 2 ändar av en snodd? Jag måste vara trög Trär du den fram och tillbaka igen då?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21