Inlägg från: Sassa82 |Visa alla inlägg
  • Sassa82

Bugaboo-tråd nr 21

Någon som har tips vad man ska tänka på om man köper en beg. Bugaboo. Är det från något år vagnen är bättre??

• Sassa82

Börjar bli lite osäker på att köpa beg. många vagnar verkar gått sönder står att det är helt na chasin så det käns som om vagnen kanske inte är så hållbar?

• Sassa82

Har kollat i FAQ men hittar inte de svar jag söker. Jag funderar på att ev skaffa en beg. bee/ bee+ som resevagn. Men jag har inte rikitgt förstått skillade på vagnarna men än att bee+ är en uppgradering av den först bee.
    Någon som vill hjälpa mig med vilken man ska välja, för och nackdelear?

• Sassa82
    Joddan skrev 2011-04-18 23:20:41 följande:
    Ligger en bee+ ute för 3200:- på blocket i sthlm! DET var bra pris faktiskt! Tips tillnån?
    Jag har ju redan min pärla
    Jag jag såg det fast försent messade henne idag kl.8 och då va den redan såld. Jag som ville ha
  • Sassa82

Beslutsångest. Vilken färg ska man ta på sufletten till min bee`?  Rosa ( den vanliga) eller den lila?

• Sassa82

Ja såg den lila i butik idag och den ser lite "blak" ut i färgen men känns på sätt och vis med praktisk. tåls att klura på det här.

• Sassa82

Har en UJ och velar fram och tillbaka om en enklare extravagn. men visst är det så att man måste ha en Bee + som extra vagn även fast dom kostar så mycket =)   Försöker komma på alla argument till sambon för att vi behöver en till.
    Han tycker att det räcker att vi redan lagt 8500 på vagn.

• Sassa82

Det finns ju inga begagnade bee + nu     Har fått ett erbjudande att köpa en helt ny bee+ för 5000 så måste nog det.

• Sassa82
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-25 17:55:56 följande:
    En tjejkompis bee blev helt ramsne när hon var ute och flög för ett par dagar sedan ! Hur gör hon ? Anmäler hon arlanda eller ? Obestämd
    Man måste anmäla sånt på flygplatesn innan man går genom tullen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21