Inlägg från: Sassa82 |Visa alla inlägg
  • Sassa82

Bugaboo-tråd nr 21

Någon som har kolla på andrahandsvärdet på rosa ( det cerisa ) topsettet?? Verkar som om dom röda Bee som ligger ute inte är någon vidare åtgång på. Medans svarta försvinner på en gång. kanske dumt att ta en rosa om dom inte går att sälja sen.

• Sassa82
    mammageno skrev 2011-04-25 19:39:58 följande:
    Det är ju bara att köpa till en svart sufflett extra? jag har blå avart rosa gul o en sommar i silver skulle gärna ha enröd o en khaki ( gillar den nu när jag sett fina kombon) och
    Haha det blir en extra dyr vagn om jag ska köpa alla färger på sufletten sen också =)
  • Sassa82
    mammageno skrev 2011-04-25 20:23:23 följande:
    Hihi ja?

Nä men en svart är fin! Och bra andrahandsvärde! Kan du sy ? Annars sy en extra suffla eller köp en begagnad!
    Ja det får bli ev fynda en beg svart. Imorgon ska bee få komma hem till oss =)  med den fina cerisa sufletten. Har ju en helsvart UJ så därför ska jag envisas att ha någon fin färg på bee.
  • Sassa82

Läste i bee tråden om att några haft problem med woblande hjul, är det något som fortfarnade är?? Då är det kanske ingnen vagn för mig trotts allt.

• Sassa82

Nu har vi blivit med Bee + i den vakra cerisa färger. jag är kär!! Ska fixa dyna ny. Vist borde OTH:s gammla dyna passa??

• Sassa82

Frågar igen om dom gammla urban jungle dynorna även passar bee+ vad jag förstått så passar den till vanliga cam.

• Sassa82
    the baby skrev 2011-04-27 22:45:59 följande:
    Idag satte jag min lilla tjej i en Bee+ i barnaffär, och OJ, om Camen är lättkörd så var Beet som en fjäder! Men man kan ju inte både ha en Cam och en Bee... och hon är bara knappt 7 månader. Men jag gillade den skarpt! Har inte gillat utseendet så jag blev lite förvånad själv. Men vad fiiiint det vore med en denim med nya rosa suffletten. Man kan ju alltid drömma. Glad 
    Jo, jag fick höra att man kan det =)  köpte min bee idag och har även en UJ
  • Sassa82
    Joddan skrev 2011-04-30 08:52:22 följande:
    OT
    Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!
    Grattis!!
  • Sassa82

Ser att ni skriver om pramworld. Har funderat på att beställa en cameleon. men som jag läste om är det ju självklart återförsäljaren man ska kontakta om något går sönder. Är det då värt att beställa eller ska man hålla sig till att köpa i sverige? ( allt jag köper verkar gå sönder )

• Sassa82

Halloj.
    Har kollat in bildtråden och undrar hur ni gjort eller fått tag på dom fina bumper skydden med blommor och likande. skulle behövas då dottern tar satts och ska bita på den på en gång då hon hamnar i vagnen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21