Inlägg från: cirkuspuman |Visa alla inlägg
  • cirkuspuman

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-05-15 12:41:37 följande:
    Har nästan lust att skicka iväg ett mail till fake-bugga säljaren, typ: Hoppas att du är medveten om att du säljer en fake-vagn. Det är olagligt att göra så.
    Anmäl annonsen till blocket.se istället
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 08:38:38 följande:
    HaaHaa...va den 1:a jag kontaktade = ingea svar  
    Kiszshop har info på sin sida om att de inte kunde svara på mail under förra veckan

• cirkuspuman
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 09:37:05 följande:
    Där ser man....kanske jag får det snart då 
    Det står/stod på första sidan
    Jag ringde dit ang en order i början på förra veckan och då var det hennes mamma som skötte butiken när hon var borta men hon kunde inget om datorer el mail så de svarar nog idag när de kommit tlllbaka
  • cirkuspuman
    AnPa skrev 2011-05-17 23:42:48 följande:
    Beror ju på vad man vill ha. Storlek, utseende, färg mm. Vi har en skip hop dash, den funkar men är inte ultimat. Drömmer om en som är mer som en handväska, eller en mindre typ saddlebag.
    Vi har oxå Dash och jag tycker det funkar bra til Froggen
    Vad är det du är missnöjd med? 
  • cirkuspuman
    the baby skrev 2011-06-01 09:44:55 följande:
    Jag är inte jättelång, 175 cm, men min sambo är 2 m prick, så för honom skulle en Frog bli för liten. Och han drar ju den ibland ändå... Glad Det var faktiskt en av de saker som gjorde att vi köpte Bubagoo från början, det stora avståndet från handtaget till varukorgen. På t ex Brio Go skulle han sparka in i korgen varje steg, den sitter mycket längre bak. Och Beet funkar också jättebra för honom!
    Det är nog olika Jag trodde att min man var för lång för Froggen oxå men det går jätte bra och han är bara 4 cm kortare än din sambo.
    Jag skulle åka och testa om jag var du Froggen är aningen smidigare tycker jag precis som AnPa säger (vi har cam ram till vår och jag är super nöjd.
    Lycka till  
  • cirkuspuman
    Dunderklumpen skrev 2011-06-02 22:46:56 följande:
    Ellabay skrev 2011-06-02 22:37:10 följande:Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    Du måste byta både båge och fästen har jag för mig  
  • cirkuspuman
    imaj skrev 2011-06-02 23:59:51 följande:
    Endast bågarna ska du behöva byta.

På Frog byter man bara fästena (F som i Frog och fästen )
    Då var jag fel ute
  • cirkuspuman
    Asereht skrev 2011-07-06 17:25:56 följande:
    Jag tyckte Bugaboo var fula som stryk förr. Nu tycker jag bara att den är ganska ful. Mer coolt ufostuk än snygg faktiskt.
    Jag instämmer  
    Älskar min Bugga men tycker inte att den är särskilt snygg, då tycker jag vår P&T och EL cc är snyggare  
  • cirkuspuman
    Fröken Småland skrev 2011-07-06 21:55:55 följande:
    Buggan är som jag ungefär: inte direkt bildskön men liten, läcker, högkvalitativ och med massa smarta finesser
    Du är för härlig hi hi
  • cirkuspuman
    bebbe10 skrev 2011-07-07 21:58:00 följande:
    En fråga.

Någon som testat att färga sittdelen?

Min är går men är solblekt.
    Jag har färgat en solblekt sittdel svart med Panduros textilfärg Palett som jag svampade på och det blev super bra
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21