Inlägg från: ThereseX |Visa alla inlägg
  • ThereseX

Bugaboo-tråd nr 21

Hej allihopa.

jag har snokat runt och läst lite vad ni skrivit.. Bra tråd.. : )

Jag undrar vad ni har för skötväskor till era Cameleonar? Jag har en Skip Hop men den är ju bara ivägen om man har den på handtaget, och lägger man den i varukorgen är det ju typ fullt där under och jäkligt knöligt när man ska ha fram nåt. Hur har ni löst det?

• ThereseX
    thisissarah skrev 2011-05-24 11:38:01 följande:
    Nån som har beställt från Pyret och snäckan då?
    Våran vagn är från Pyret o Snäckan.
  • ThereseX

Nån skrev nåt om att byta till sittdelen, det står att man inte får byta före 6 månaders ålder.. Varför vet jag inte men säkert för att den är ergonomisk..

• ThereseX

Jag har köpt en beggad cam åt några kompisar som jag snart ska frakta dit, jag beställlde nya swiwelhjul från bugababy.se fort gick det dan efter var det bara att hämta på posten.. 750 kronor med frakt.,

• ThereseX

Det var nån dom jagade frog chassi visst? Det finns ett på tradera, ny sandfärgat och varukorg. Dock högt utgångs pris men jag vet inte vad dom kostar nya heller.. Auktionen slutar om drygt 4 timmar..

• ThereseX

Men ursäkta, jag kollade bara snabbt..

• ThereseX

AnPa- Ingen fara.. : )

Någon som kollat denna sida?

www.arvingen.dk Rätt mycket billigare än i Sverige.. : )

• ThereseX
    Fröken Småland skrev 2011-06-13 13:05:06 följande:
    Inte när man räknar om valutan.
    Jag googlade nån valuta omvandlare och då vart det bra mycket billigare om man jämför med vad grejjerna kostar i sverige, fast det är klart alla har väl olika kurser.. Hm..
  • ThereseX

Duffyn- googla! Annars kolla blocket det finns en i Göteborg den har inte släppts i Sverige ännu!

• ThereseX

Lådan är rätt stor, det är ju även en mindre kartong med topklädseln på sidan om, och det är tungt och otympligt så jag skulle nog vänta på att nån kunde hämta med bil. Min man fick hjälpa mig hem med vår och vi bor typ 100 meter från utlämningsstället.. : ) det är lite krångligt art få ihop jag har världens sämsta tålamod så hade inte min man varit lugn och saklig hade jag nog kastat ut vagnen.. Ha ha

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21