Inlägg från: ThereseX |Visa alla inlägg
  • ThereseX

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhusmamman- jag fick våran CAM för typ 3 månader sedan jag beställde från pyretosnackan och det var två kolli, men det var bara topsetet som kom i ett eget mindre på sidan om. Det är väl för att man själv väljer färgen och det andra är färdigpackat.

• ThereseX

Det står ju ALLT I BUTIKEN, sen kan man ju tycka att det var lite luddigt att webb adressen står ned där under..

• ThereseX

Saandi- du kanske vill ha en varukorg? Och regnskydd och myggnät. : )

• ThereseX

Surkatt- Jag hade samma problem när jag bytte till cameleon från Urban jungle. Jag tyckte camen kändes ranglig och det tog ett tag tills jag accepterade glappet i styret. UJ hade definitivt bättre köregenskaper och bättre comfort och dämpning. Och jag hade haft kvar den om man hade kunnat ha barnet vänt mot sig. Men jag har vant mig vid camen nu och jag ångrar inte att jag bytte. Fast jag kan inte hjälpa att jag saknar UJn ibland...

• ThereseX

Jag kommer snart få byta min Cameleon till en Donkey då jag gjort ett positivt gravtest idag! Wohoooo! : )

• ThereseX

Min vagn är också lite trög och gnisslig, men jag tror det är för att den fortfarande är rätt ny.. Just nu befinner jag mig uppe i norr och har en lånad bugaboo som jag köpt begagnad till några vänner och den är inte lika gnisslig och trög, det är en 08:a skulle jag tro så den är väl mer använd.. Kanske är därför?

• ThereseX

Oh, jag tror att jag har sett en sån suffla på en blocket annons för ett tag sen, men jag tror att den vagnen var en USA import och därav den unika färgen på sufletten om jag inte minns helt fel. Tror den var marinblå med typ orange invändigt..

• ThereseX

Surkatt- jag var in och kollade och det står ju att den ingår i deras stora sommarrea. Inget konstigt med det, eller med jollyroom dom har bra saker..,

• ThereseX

Jag har beställt från bugababy en gång och det gick kanonbra och supersnabb leverans.. : )

• ThereseX

LitenAnka- Jag skulle inte vilja vara utan bumpern, Astrid brukar kasta upp ena foten på den, och hon hänger mot den och håller i sig i den och leksakerna sitter ju fast där...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21