Bugaboo-tråd nr 21
Tjohoo! Visst var det någon som efterlyst rollerbug eller vad det heter? Vet att det kanske inte platsar i tråden men jag såg att det fanns en på blocket. Inte min annons, kan inte länka från telefonen heller...
Tjohoo! Visst var det någon som efterlyst rollerbug eller vad det heter? Vet att det kanske inte platsar i tråden men jag såg att det fanns en på blocket. Inte min annons, kan inte länka från telefonen heller...
Crago?
En fråga till er som kör Donkey, kör nu den bara som syskonvagn eller även som singel utförande? Vi ska väl köpa en i början av nästa år då bebis kommer i mars. Men jag undrar om man ska byta redan nu, jag har en CAM nu men jag tror inte jag ska ha kvar den sen även fast jag vill.. Eller är donkeyn konstig som singel version på något sätt? Någon som har en åsikt?
Angående Babyskydds diskussionen, så ska dom väga 9 kilo innan man byter till större stol. Och den sitter dom bakåtvänd i tills dom är 4 år. Så lyder alla säkerhetsföreskrifter i Sverige i vart fall.
Ben10- Vi köpte en UJ till vår dotter som föddes september 2010 och då var jag väl medveten om att sittdelen var framåtvänd och tänkte att det gör nog inte så mycket. Men när det började närma sig att byta till sittdelen började jag också fundera på att byta vagn, så var och provkörde en Bugaboo och var helt såld, hon satt jättebra i den och kunde sitta mot mig så UJn såldes och bugga beställdes. Nu ska vi snart sälja igen då syskonvagn ska inhandlad och deg blir nog även den en bugaboo.. : ) Lycka till!
Ben10- Vi hade liggdelen från början av september till slutet på mars, hon vägde 3,8 så var en normal stor bebis, hade även buggy mummy åkpåsen i utan problem, det var inte trångt, men i en swift ryms dom nog inte länge, det är nog större risk att man får byta för att dom vill se., : ) Bugaboons liggdel måste ju vara emac dom största på marknaden? Vi har ju inte använt våran men det ser då så ut.. : )
Mjuik- jaha det visste jag inte, vår är från 9-25 i vart fall.. Men jag skulle nog inte vilja byta stol före typ 8-9 månader i vart fall..
Men ikeas fårskinn är väl ändå inte äkta? Det är väl syntet? Hmm..
Jag var och kollade på Donkeyn i helgen, och det blir nog en sån syskonvagn. Jag frågade om åkpåsarna som kommer också och dom är lite smalare just för att donkeyn är smalare men den ska passa lika bra i alla bugaboos vagnar likväl som den som finns nu även passar i donkeyn, så sa dom på butiken iaf..
Thisissarah- visst är det den med pingvinen? jag hade en i sittdelen i början men sålde den senare då jag inte tyckte att det var ultimat.. Men absolut funkar det helt okej..
Thisissarah- Då den inte var skålformad (vad säger man?) för rumpan så tyckte jag att det blev lite knöligt och den är ganska stor.. Jag tror dock det är en smaksak, men jag hade nog föredragit en bugaboo åkpåse.. Jag hade den inget länge och sen vart det sommar så har inte använt nån åkpåse sen dess.. : )
Karo Lina- Men du har väl 2 års garanti plus ett år om du registrerar den på bugaboos sida.,
Jag köpte min cam i mars i år och det var inte med någon dvd. Massa papper och böcker bara..
Hmm. En fråga om reflex banden.
Köper man dom färdiga eller köper man reflex tejp och klistrar på kardborren?
Jag behöver reflexa min Donkey.
Och tejpa direkt på vagnen kommer jag aldrig att göra. Ve och fasa. : )