Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Bugaboo-tråd nr 21

Hej! Hoppas ni vill svara då det känns som om ni är mest kunniga här. Funderar på att köpa en gecko årsmodell 2007. Vintern är ju i antågande och jag undrar mest om vagnen funkar i snö om man använder snöhjul? Eller använder ni andra vagnar under vintern? Jag bor i en mindre tätort och går mest på asfalterade vägar men med tanke på de två senaste vintrarna så grunnar jag på om det verkligen funkar med snöhjul.

Hur lång är sittdelen på en gecko? Jag har förstått att den är minst av vagnarna. Är den liksom vinglig och ostabil??

• Minnie7

Lillstroem: tack för ditt svar. Då kan jag iaf lugna sambon att den skulle vara sämre än vanliga fyrhjulingar

• Minnie7

För en nybörjare- vad tänka på att fråga om vad gäller cam från 2006? Rimligt pris? Jag kan ju inget så därför frågar jag. Vill inte pruta för mkt men ej heller betala överpris.

• Minnie7

Tack för svar- då vet jag hur jag ska göra. Är det något särskilt att tänka på vad gäller chassi från 2006? Funkar alla tillbehör som finns i affärerna nu?

• Minnie7

Tack för alla synpunkter ang. beg vagnar. Det ingår en del saker till 06'an bl.a. ganska nytt topset (canvas) och en vinteråkpåse. Känns som om vagnen är i bra skick och jag har en bit att åka för att kolla på den. Då borde kanske 3500 kr vara rimligt. Vi får se- ägarna var inte så villiga att göra något på priset så det blir nog inte den.

• Minnie7

Vad tycker ni om en gecko?? Tänker använda vagnen till sonen som är 6 månader och han väger redan 8 kg och är 75 cm. Vill kunna använda vagnen minst ett år till. Skulle det funka tror ni? Stör man sig på att inte ha någon båge?

Hur mkt billigare är en gecko och när slutade den säljas i Sverige?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21