Bugaboo-tråd nr 21
Den ena "sockerbiten" har gått av på min bygel också (när jag skulle klicka bort den) så jag har beställt en ny bygel. Tur att ingen bebis låg där då...
Den ena "sockerbiten" har gått av på min bygel också (när jag skulle klicka bort den) så jag har beställt en ny bygel. Tur att ingen bebis låg där då...
Jag gillar buggan, men visst- jämför man den med en emmaljunga eller brio så känns den ju lite plastig och vinglig. Men den låga vikten och smidigheten överväger helt klart.
Nej nej, jag skulle inte heller köra en annan vagn nu men de andra känns mer rejäla om man säger så. Missförstå mig rätt
Ah, så det finns en ny plastbit att köpa. Jaja, har ju redan beställt en ny bygel. Så kan det gå
Måste bara fråga- varför köper man bee och inte cameleon? Vad är fördelarna??
Vet att det var någon här som hade problem med fästena som reglerar lutningen för ett tag sedan. Hur gick det? Mina fastnade idag när jag var på promenad
. Lägena låste sig alltså inte. Nu har jag sprayat med silikon med jag får ändå inte ut dem så att säga. Några andra tips? Kan man montera isär och dra ut?
Näpp, det gick inte att fixa lägesknapparna på stolsramen utan fick beställa en ny... Buhuuuu...
Är era knäppen där man justerar lutningen på stolen också tröga när det är kallt? Har sprayat med silikon men de fastar ändå
Häftig!!!
Någon som vet om det finns en ståbräda att köpa i Ullared och om den passar till en cam?
Är det bara bugaboos egna ståbrädor som passar??
Tack för svar ang ståbrädan. Jag ska kolla på dem.
Har aldrig använt ståbräda men vad är fördel med ett resp. två hjul bak?
Tack Spigg- ska jag tänka på.
Är. Semester och har inte instruktionsboken med mig. Hoppas någon kan hjälpa mig. Vilket hack ska man ha framhjulen i då barnet väger 11 kg?? Minns inte... Jag har det nu på andra inifrån räknat och har för mig att det var 5 kg för varje hack?!? Inifrån sett räknat? Då kanske andra funkar? Eller förresten- packningen också väl?
Tusen tack!!
Vilken sida är bra att importera från Holland?
Tack för tipset!