Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Ellabay skrev 2011-02-22 16:40:20 följande:
    Thisissarah: vi åker ner tillbaka till sthlm om tre veckor. Lär nog åka förbi heron så kan kolla åt dig då?
    Om du inte hittat något tidigare. :)
    Behöver som ett lock nu så ska åka till babyproffsen sen ikväll och hoppas på att de säljer lösa lock. Tack ändå!
  • thisissarah
    Ellabay skrev 2011-02-22 16:49:44 följande:
    Sarah: säg till om dom säljer lösa. Skulle också vilja ha ett nytt. :)
    de hade de inte. Antingen så var det suflett eller toppsett men inte lösa lock.
  • thisissarah
    BeautifulFlower skrev 2011-02-22 18:29:03 följande:
    bugababy.se säljer lösa lock..kika in där!
    Synd bara att det var slut i lager och att leveranstiden var 3-6 veckor.
  • thisissarah
    AnPa skrev 2011-02-22 19:31:45 följande:
    Det var jag som sa att de hade rea! Men det är på småplock, lite sufletter, Liggdelslock och cocoons typ :P den ligger i en lokal mitt emot där den låg förut. Tjejen som jobbar där sa att de troligtvis skulle vara kvar där (i söndags sa hon det).
    Fanns det bara svart och frank skurvy lock?
  • thisissarah

Tänk vad lite tyg kan göra! När jag köpte vagnen så fick jag med en svart suflett som var helt ny och eftersom liggdelslocket pajjade så köpte jag ett brunt nytt. Vagnen ser verkligen ut som ny! Nu vill jag ut och köra med den jämt =P

• thisissarah
    AnPa skrev 2011-03-08 09:36:01 följande:
    jean1: jag hänger den i så att spännet uppe på väskan är ovanför handtaget och inte runt, om du fattar hur jag menar?
    Går det att få se en bild?
  • thisissarah

Sen när man ska byta till sittdel på camen, spelar det någon roll om skumgummisidan eller den andra ska vara vid fotändan så att säga?

• thisissarah
    thisissarah skrev 2011-03-11 10:06:45 följande:
    Sen när man ska byta till sittdel på camen, spelar det någon roll om skumgummisidan eller den andra ska vara vid fotändan så att säga?
    eller det kanske bara går att ha åt ett håll?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21