Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-03-26 16:16:00 följande:
    Det kan man absolut. Testa att byta till sittdelen och se om hon blir nöjd, annars kan du ju bara byta tillbaka.
    Tog emot lite att byta. Vagnen är ju så mycket snyggare med liggdelen!
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 11:11:14 följande:
    Tvätta den i tvättmaskin så klart.
    Men den är ju så hård och styv. Ryms den ens i maskin. Har en klädsel annars som jag hade tänkt använda när det blir lite varmare.
  • thisissarah

När jag köpte vagnen så fick jag med regnskydd. Ser nu att det sitter en suflettpinne i. Kan man inte trä på regnskyddet utan att byta suflett?

• thisissarah
    Pepsi08 skrev 2011-03-27 16:25:00 följande:
    Är det en Cam? Isf så de pinnarna du pratar om sitta med sina hål/öglor på de metallpiggar som sticker ut på vagnens chassit (andra sidan mot var suffletten sitter). Du ska alltså inte ta av suffletten. Kan vara lite klurigt första gången man tar på den så kolla instruktionsboken för bilder. Har du inte fått någon så finns de på nätet också, kolla Bugaboo's hemsida.
    Kom på det nu. Men tycker att det sitter så dåligt. Tror att jag kör på emmaljunga regnskyddet som jag har sen tidigare.
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-03-27 16:43:53 följande:
    Du skrev dynan, menar du sittdelsbasen? Den som sitter fast på ramen? Den går också att tvätta, ta ut skumgummit och plattan under själva sittytan och knäpp kardborrarna ordentligt. 30 grader, bara lite tvättmedel och inget sköljmedel. Hängtorkas.
    Ja precis, sittdelsbasen, sorry! Krymper den lite? Tänkte om man ska trä på den direkt när den har tvättats?
  • thisissarah

Det verkar finnas 2 storlekar av åkpåsen? är det tänkt att den mindre är för liggdelen och den större för sittdelen?

• thisissarah
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-28 16:30:58 följande:
    nä det är det inte. den som är lite mindre kom före den som är längre. den  längre är en universal påse som passar alla bugaboo vagnar medans dem mindre är för antingen gamla bee eller för cam/gecko/frog
    Hur länge kan de ha unversal påsen?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21