Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2011-01-27 19:01:51 följande:
    Sarah - behöver du ett nytt chassi? Var det pajko det du köpte?
    Nej nej, men sambon börjar prata om ett nytt chassi. Jag tycker inte att det behövs (än).
  • thisissarah
    John och Linas mamma skrev 2011-01-31 09:17:08 följande:
    Tyckte grått passade jättebra (vi hade tom svart fleece i oxå, blev inte varmt påsommaren
    Fick med en röd sittklädsel som är i fleece när jag köpte vagnen, men det blir inte varmt med den på sommaren?
  • thisissarah
    Miniigirl skrev 2011-02-02 22:26:05 följande:
    Min son satt väldigt bra i cameleon när han var 3½ år. dock gansak liten för sin ålder
    Men, han kunde sitta under sufeltten utan problem, och benen hade han på "fotstödet". Jag tyckte det såg väldigt skönt och mysigt ut för han

MEN, sen fick jag höra för några dagar sedan att en kompis till mig tyckte att min andra son, som är 1½, såg ut att vara aldeless förs stor för cameleon. Hon tyckte den såg aldeless för liten ut, och att det såg konstigt ut

Men, jag är påväg att köpa en ny cameleon till lillkillen nu ändå. Han trivdes så bra i den vagnen, och jag bara längtar efter att få pyssla med sufletter å allt som hör till med den vagnen
    Det hade varit bra om lillan kunde ha vagnen tills hon är tre år, tänker jag. den är ju himla smidig. Annars har vi en emmaljunga ståendes som man också kan avända utifall men jag vill gärna använda camen så länge det går!
  • thisissarah
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-08 11:53:53 följande:
    Jag tänkte höra med er alla om någon kan lägga ut bilder i bildtråden på en cam med nya och gamla åkpåsen ?! Har beslutångest angående vilken jag ska köpa och vilken färg. Har en all black. Kan man ha åkpåsen i liggdelen ? Eller är det bäst med täcke och kudde ?
    Tacksam för alla bilder ! {#emotions_dlg.flower}
    Jag har en emmaljunga åkpåse i liggdelen och det funkar alldeles bra.
  • thisissarah

Vet inte hur jag ska förklara det här på bästa sätt men jag gör ett försök.
    Innan man sätter på ligg/sittdelen så är chassit lite löst så att säga. Att Fram och bakdäck åker som mot varandra. Sen när man sätter på det så är det stabilare men märkte nu att när man trycker ner handtaget så är chassit fortfarande lite löst innan däcken åker upp. Ska det vara så?

• thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 20:16:14 följande:
    Själva handtaget glappar någa centimeter upp och ned. Det skall vara så, är en del av fjädringen.
    Jo handtaget vet jag om men nu är det själva chassit.
  • thisissarah

Blir det för varmt att ha ett svart toppset i sommar? Även om vagnen står i skugga när lillan sover?

• thisissarah
    thisissarah skrev 2011-02-11 12:04:50 följande:
    Blir det för varmt att ha ett svart toppset i sommar? Även om vagnen står i skugga när lillan sover?
    Och visst bleks det fortare i solen?
  • thisissarah

*Puffar*

Bleks det fort i solen?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21