• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Jag pausar från list-bortagandet. Ingen som tar illa upp ifall jag lägger till som admin? Frk Småland, sjukhusmamman, anna82, thj, Bohusbebis?

• AnPa

Btw, vad ska jag döpa den till? Bugaboo bildtråd?

• Fröken Småland

Och så tänk på att skriva väldigt tydligt att enbart bilder är tillåtna!

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Insomnie

Jag vill gärna vara medlem av den nya tråden.. Jag vet inte hur det funkar riktigt dock, men visst är det bara medlemmar i tråden som kan se det som skrivs och läsa?

• AnPa

Nu är tråden skapad. Frågan är bara hur jag gör för att lägga till administratörer?

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-02-22 10:18:58 följande:
    Nu är tråden skapad. Frågan är bara hur jag gör för att lägga till administratörer?
    Länka till tråden så kan vi ansöka om medlemsskap allihop. Man ändrar bara status på medlemmerna, uppdaterar till adminstratör eller vad FL nu kallar det.
    Insomnie skrev 2011-02-22 10:17:34 följande:
    Jag vill gärna vara medlem av den nya tråden.. Jag vet inte hur det funkar riktigt dock, men visst är det bara medlemmar i tråden som kan se det som skrivs och läsa?
    När AnPa fått igång tråden så kan hon länka här och sen är det bara att ansöka så släpps ni in
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • AnPa

Frågan är om jag då gjort fel? Jag startade en "vanlig" tråd precis som bildtråden var men jag kan inte hitta någonstans hur man låser den för endast medlemmar...