• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

På macken eller typ biltema. Vet inte men skulle gissa på att det finns hos järnhandlaren också. Men smidigast är väl att kolla med närmaste mack :)

• p0o

Nu har jag smällt upp vagnen men har ett problem.
    Har en skiphop väska som jag tänkte hänga på styret men då jag e så kort och har styret på lägsta så går jag liksom in i väskan med knäna om ni förstår hur jag menar?
    Sen ser de inge vidare snyggt ut heller tycker jag:/
    Hur har nu andra som har normalstor skötväska gjort?
    Sen ser varukorgen skrynklig ut också, har jag gjort fel?
    Inte stort mellanrum mellan v- korgen och liggkorgen heller, får liksom lirka in hundstackarn :)
    Har även letat iphone 4 hållare på nätet men de framgår inte om dom jag sett funkar för fyran också, någon som vet om det finns?
    Nu bidde de långt här...

• thj
    Kajsan skrev 2011-02-21 12:48:42 följande:
    Det där måste vi forska i, för jag kollade för typ 2 veckor sen och fick då infon att det inte fanns NÅN adapter som var testad för de babyskydd som är på svenska marknaden.
    Och det framkommer ju även på Bugaboos hemsida när man läser vilka babyskydd den är till för.
    Märkligt!''
    Jag fick denna info av bugaboo och adaptern finns med på svenska produktlistan över tillbehör!
    Detta gäller ju enbart den nya pegasus modellen och till den är det den adapter som kom i dec -10.
    Vem pratade du med?
    p,s kom ut på msn så kan vi ta det där
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Lillstroem
    rosenkind skrev 2011-02-21 17:28:37 följande:
    Min vagn kom NU!
    Rena julafton! MEN det funkar inte så bra med en 3 årig hjälpreda...verkar vara många delar...så jag får snällt vänta en halvtimme tills min man kommer hem...
    Visst hade du beställt från babycare.nl?
    Hur lång tid tog det för dig att få hem den??

Jag beställde min förra tisdagen men den är inte skickad ännu, väntar med spänning på ett mail som säger att den är skickad!
  • Haven09

thj:

Frågade förut om det va någon som vann den där Bugaboo bee? haha vet du nått?

• Sweetheartno1

Åhh mitt paket från Kidzshopen har kommit nu. Men posten kom försent och jag hann inte ta mig iväg innan dom stängde ! Dumma dumma posten ! Skrikandes

• rosenkind

Lillstroem: det stämmer, jag beställde på fredagkväll veckan före dig så du borde få den de närmaste dagarna men märkligt att de inte skickat den ännu? Min skickade de i början av förra veckan, har haft TNT koden så jag kunnat följa med var den varit. Hann tyvärr inte sätta ihop den nu ikväll, det blir imorgon när tjejen är på dagis. Men hittills är jag helnöjd med babycare :)

• Lillstroem
    rosenkind skrev 2011-02-21 21:32:50 följande:
    Lillstroem: det stämmer, jag beställde på fredagkväll veckan före dig så du borde få den de närmaste dagarna men märkligt att de inte skickat den ännu? Min skickade de i början av förra veckan, har haft TNT koden så jag kunnat följa med var den varit. Hann tyvärr inte sätta ihop den nu ikväll, det blir imorgon när tjejen är på dagis. Men hittills är jag helnöjd med babycare :)
    Ja, jag tycker också det var lite märkligt men de har inte heller dragit några pengar och så länge de inte gjort det utan att ha skickat så är det ok. Har inte BF förrän i maj så de har ett tag till på sig. =)
  • thj
    Haven09 skrev 2011-02-21 20:51:00 följande:

thj:

Frågade förut om det va någon som vann den där Bugaboo bee? haha vet du nått?

Hej
    Vet att en tjej som tidigare var i tråden vann den ena och sen var det en familj som handlar i den fysiska butiken som vann den andra "
    Kram/J
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!