-
Återförsäljare alltsåFröken Småland skrev 2011-06-03 18:44:20 följande:Finns det ingen nedåt Laholm, Ängelholm eller kanske t o m Helsingborg? Måste ju vara närmare än Göteborg
-
Gömstället på Kolmätaregränd i Helsingborg verkar sälja BugabooTinkyWinky skrev 2011-06-03 19:51:55 följande:jo helsingborg va närmre :) så va ja hitta så va det ejj ställe där som ska ha den.. vet ej riktigt hur man hittar återförsäljare, sökte på google men fick ej fram ngn lista på alla i sv..
-
Jo, lite säckig är den allt, är några cm för stor intill ramen.
-
Sladdrig är nog förresten bättre ord än säckig.
-
Ni som har gamla slitna Frogklädslar, passa på! Inte ofta man ser nya klädslar till försäljning och återförsäljarna har slut på dem sedan länge. (inte min)
www.tradera.com/NY-Bugaboo-Frog-sittdelsbas-43-varukorg--auktion_340818_133868398 -
Inte jag heller, gillar inte sand alls. Men priset är bra
-
Thisissarah: jag gillar gamla chassit bäst så av mig får du ingen hjälp
-
Grattis Joddan, vad kul!
-
Jollyroom säljer Cameleon Denim med 10 % rabatt *tipsar* Står mer på hemsidan (inte min butik).
-
Jag skulle gå på rosa, jättefint och somrigt! Grattis till dottern3småttingar skrev 2011-06-07 14:26:22 följande:Jag har grå bas och rosa topp i liggdel eftersom min dotter precis har kommit :) Men vilken färg på parasoll hade ni köpt? Och tips om skötväska som passar fint till?
Har du kollat på Ju-Ju-Be:s väskor? Eller kanske en OiOi eller Petunia Picklebottom?