-
Jo den fälls precis som Cameleon.Joddan skrev 2011-06-11 18:06:28 följande:Jag har förövrigt aldrig sett en så fin frogg faktiskt! Inte ens repigt chassi, men hur 17 fäller man den? Inte som cameleon har jag märkt iaf. Ska kolla dvdn vi fick med... -
Coca Cola Light: Jag tror absolut inte att någon får stöldgods-vibbar, många säljer nakna sittvagnar. Men jag undrar om du inte får mest om du säljer den i delar *funderar* Bara ramen får du nog närmare 800 kr för, sittdelsklädsel 500, varukorg 250, toppset 200-600 beroende på färg och material. Sen lite småpengar för sufflettspännen, pinnar och lyftbygel. Chassit kan du nog också bli av med även om det glider. Jag vet en som jagar billigt glidchassi, du kan inboxa mig så ger jag dig namnet
Om du inte orkar sälja allt i delar så sälj överdelen vetja. Många vill ha en extra ram med komplett klädsel för att byta överdel snabbt för två barn i olika åldrar
-
Joddan: ringarna når inte ned till ringarna, klädseln är för kort.
-
Ned till piggarna skulle det stå *trött*
-
Är plasten på din ram sprucken eller är det bara skummet? För i så fall spelar det väl ingen roll, sätt en saddlebag där eller något annat kul som dekorerar vagnen så är problemet löst. Verkligen onödigt att köpa ny ram om du frågar mig. Grattis till en schysst säljare och en snorbillig Frog.Joddan skrev 2011-06-12 23:22:46 följande:Attans! Det hade jag inte tänkt på
och jag som VILL ha min svarta bas. Hmmm... Och det går inte att exprimentera uppe vid huvudändan på någotvis?
Då får jag kanske ha min defekta ram tills jag vill ha en annan bas då skulle jag tro
. Hittade som sagt en jättebra tejp som döljer bra! Inte alls så glansig som den andra tejpen jag tittade på i cykelaffären.
Får ju 500:- i komp från säljaren så det blir en billig frog ändå. Speciellt efter att jag sälker åkpåsen o parasollen.
-
Det låter smartJoddan skrev 2011-06-13 08:28:35 följande:Det är bara skummet, tack och lov
.
Tror jag gör som du säger. Det syns knappt nu med tejpen. Om jag ska köpa ny ram så kommer jag göra det för att jag vill ha cam-bas!
Kanske köper den redan nu och sparar 
Men att köpa en ny Frogram pga en spricka i skummet (som möjligen orsakats av att man avlägsnade tejpen) skär i mitt småländska hjärta
-
Inte när man räknar om valutan.ThereseX skrev 2011-06-13 12:53:40 följande:AnPa- Ingen fara.. : )
Någon som kollat denna sida?
www.arvingen.dk Rätt mycket billigare än i Sverige.. : )
-
Lyftbygelns funktion är att man just kan lyfta liggdelen/sittdelen, med eller utan barn i. Självklart kan man ta bort den om man föredrar det.Peak skrev 2011-06-18 14:49:43 följande:har du gjort det? Hittade ingen i BT!?
Måste man ha bumperbaren på liggdelen? Tycker det ser väldigt onödigt ut? Eller vad är funktionen? -
Åh vad kul, vad blev det för någon? Den är jättelätt att montera!TinkyWinky skrev 2011-06-19 18:53:52 följande:har beställt en bugga nu o undrar om det är enkelt o sätta ihop., att man kan göra det när man hämtat den innan man åker hem, jag åker nämligen buss dit o hem,,, o om man behöver några speciell verktyg.. -
S-mamman: varför inte behålla Swiften, den passar ju perfekt både på landet och i stan. Eller köp en äldre UJ så har du en billig och tålig vagn läääänge, min åttaåring får plats och vagnen suckar inte ens när även lillebror hoppar på