Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-06-08 18:14:47 följande:
    Har fått fyra kommentarer i eftermiddag om mitt söta rosa bee med philandteds mjuklift (vibe) till. Och sen ser de ned i vagnen och då flödar hyllningarna över Hahahah!
    Så klart! Solig
  • Fröken Småland
    HopeSoon skrev 2011-06-08 19:07:23 följande:
    Oh vad det är svårt att bestämma färg.. bebisen kommer i oktober och jag har nog gått igenom alla färgkombinationer som finns  

Har ansökt om att få komma in i er bildtråd nu med hopp om lite tips ! 
    Och nu är du insläppt Solig
  • Fröken Småland
    jobbel skrev 2011-06-09 09:05:24 följande:
    Snälla snälla, får jag vara med i bildtråden??? Behöver tips på dynor, skinn eller annat mysigt o fint till vagnen :)
    Klart du får, välkommen!
  • Fröken Småland
    magicadespell skrev 2011-06-09 09:47:22 följande:
    Min frogga är frambromsad, och jag vill byta ut framhjulen. Men det verkar bara gå få tag på obromsade framhjul...då har jag ju ingen broms? Hur lösa detta smidigt?
    Tyvärr... Då har du ingen broms
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-06-09 09:53:18 följande:
    Okej. Nu har jag en frog suflett som skall på min Gecko, vilken suflett pinnar använder jag då? Geckos egna eller cam?!? eller måste man ha frog? hur får jag tag i det i så fall?
    Du skall använda Cameleonpinnar och behålla dina Gecko-fästen. Frog skall inte blandas in alls

P.s. Inga fler inlägg i bildtråden *varnar strängt* Vill du ha svar på frågor så fråga här. Jag har tyvärr inte svaret på din fråga för övrigt, men kanske någon annan har?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-06-09 10:24:25 följande:
    Fast Kidz sa att frog satt bra på gecko?

Jag hade ju min Gecko i ungefär en kvart, sen insåg jag att jag inte behövde fyra Buggor Drömmer Så därmed börjar jag med att reservera mig för sanningshalten när jag påstår att fällmekaniskmen inte funkar när man byter klädsel? Eller sitter den på chassit? *minns inte*

Storleksmässigt funkar den i alla fall, här är bild på Gecko med svart Frogklädsel och grön Geckoklädsel (kan inte klistra in, sorry).

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri.php&page=10
  • Fröken Småland
    Duefigli skrev 2011-06-09 11:05:07 följande:
    Hej!

Har en bugaboo med svart sufflett som är knappt ett år gammal men som redan blivit (i mitt tycke) rejält solblekt! Ska man räkna med det eller är det nåt man kan gnälla på?
    Om den är knappt ett år och du har kvitto så skall du absolut reklamera. Bugaboo avgör sedan om de godkänner reklamationen eller inte men de brukar vara mycket generösa i sina garantier.
  • Fröken Småland
    Dunderklumpen skrev 2011-06-09 11:45:01 följande:
    Hmm. Jag kan bara hita en bild på din Gecko m. grön originalklädsel? På vilken soda finns Gecko med Frogklädseln?
    Bilderna ligger bredvid varandra. Vänta skall jag se om jag kan klistra in, så segt med Firefox bara Skrikandes
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21